neděle 6. prosince 2015

Dlouhé zimní večery #4 | Milý Ježíšku... (SOUTĚŽ)

Projekt pořádaný mnou. 
Úvodní článek naleznete zde.

Jako malá jsem každoročně posílala Ježíškovi dopis, nejdříve ho za mě psala mamka, ale jakmile jsem se naučila trochu kreslit a později i psát, pěkně jsem se na něm vyřádila.  V dnešní době už mnoho malých dětí na Ježíška nevěří - což je podle mého škoda. Zazvonil zvonek a běžela jsem celá bez sebe ke stromečku, kde na mě čekala plno dárků. Na rozdíl od dnešní generace, která chce smartphony a nevím, co ještě, měla jsem radost z gumiček, nového pexesa, omalovánek...

Letos jsem si krom knížek o nic neřekla, nechám se překvapit, co mi naši nadělí, i když jsme se domluvili, že dostanu hlavně peníze, za které si po Vánocích oblečení vyberu sama. Od babičky jsem si vybrala pět knížek, které se mi doufám budou líbit. Neprozradím vám jejich názvy, ale jsou to dvě série; jedna zahrnuje draky, druhá dva sexy bratry a nevinný románek. 

A co budu letos nadělovat já? Většinou knížky, loni jsem našim darovala retro gramofon, a i když to nebude lotos nic tak velkého, těším se na jejich reakci - něco mi říká, že jsem vybrala správně. Pro kamarády také mám pár maličkostí, například červené ponožky s bílými bambulkami. Je to sice kravina, ale vím, že se kamarádce budou líbit! 

Milou soutěž jsem už ukončila a vybrala výherce, které ho jsem následovně kontaktovala. Dnes jsem tu s další soutěží o další knihu. Tentokrát se jedná o dívčí románek. 

•  knížka je v čj 
•  má 232 stran 

„Člověk přece nemá hned odcházet, když se něco pokazí“


Do komentáře mi napište: 
1) e-mail 
2) kdo patří mezi Vaše nejoblíbenější autory? 
3) za sdílení máte jeden plus k dobru 

29 komentářů:

  1. 1. barbora.langerova98@gmail.com
    2. Jeaniene Frost, Alice Clayton a Kateřina Petrůsová
    3. sdílení přes google Barbora Langerová

    OdpovědětVymazat
  2. 1) elenyaindil@seznam.cz
    2) J. K. Rowling, Ch. Paolini, A. Sapkowski, K. Gier, K. Cass, R. Jordan, J. Flannagan, C.S. Lewis, A. Goodman :).
    3) sdílím u sebe na blogu v pravém menu - www.elenyaindil.blogspot.cz

    Děkuji za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mojím obľúbeným autorom je určite Nicholas Sparks, ale hneď za ním sú Richelle Mead, Sophie Kinsella a Jane Austen. :)
    lenka.durcekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. 1) piesse15@seznam.cz
    2)V.C Andrewsova
    3)sdilim na svem profilu :-) https://m.facebook.com/?_rdr#!/messages/read/?tid=mid.1431253799004%3Ab5e5e197eaed617464&soft=bookmarks

    OdpovědětVymazat
  5. 1) adereznickova@gmail.com
    2) Určitě Stephen King a sir Arthur Conan Doyle :)
    3) Sdíleno přes google. :)

    OdpovědětVymazat
  6. ellie.bookverse@gmail.com
    Mám ich veľmi veľa, ale topky sú - J.K.Rowling, K. Cashore, M. Lu, S. Collins, L. Walton, L. Carroll, C. Clare, K. Gier, A. Godbersen, M. Cabot, W. Shakespeare, R. Hawkins, J. Austen (a mnoho mnoho ďalších) :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1) terezickaciganikova@gmail.com
    2) Jednoznačne Jamie McGuire, Katy Evans, Becca Fitzpatrick, Samantha Young, Jasinda Wilder, Emma Chase, J.R.Ward, Samantha Towle ... podľa mňa autorky, ktoré naozaj majú talent! :))
    3. https://www.facebook.com/terezicka.ciganikova/posts/10204839234249146

    OdpovědětVymazat
  8. kanka.michaela@gmail.com
    Richelle Mead, R. Riordan, T. Mafi, J.K.Rowling, Kit Rocha, A. Zuiker...

    OdpovědětVymazat
  9. https://twitter.com/osmtsn/status/673612558188834816
    Och bože, rozhodně Neil Gaiman. To je můj nejoblíbenější autor, od něj si ani nečtu anotace a do všeho se pouštím bezhlavě, nikdy jsem nelitovala. Je fakt divný, že ho sice fakt miluju, ale ještě od něj nemám jedinou knížku, koukám proto vždy do knihovničky smutně. Nicméně jsem si řekla, že za státnice (jojo, prostě si ještě počkám) si koupím jeho mléčnou knihu :3 Muhehe

    OdpovědětVymazat
  10. 1. luculi@seznam.cz
    2. J K Rowling, Christopher Paolini, Rick Riordan, Cassandra Clare a spousta dalších
    3. V FB skupině Knižní akce a soutěže

    OdpovědětVymazat
  11. majda.fiedlerova@gmail.com
    To je složité, protože já od jednoho autora málokdy přečtu víc knih či sérií, takže obecně vzato nemám nikoho oblíbeného. No, dobře... Tolkien mě nezklamal :3 A dál taky Rick Riordan, koneckonců i Stephen Chbosky. Z autorek je to asi Marissa Meyerová či Kathy Reichs :)
    Sdílím na mém profilu google+ :)

    OdpovědětVymazat
  12. 1) mite1@seznam.cz
    2) Dříve jsem měla nejraději Dana Browna, no, a vlastně i teď ho považuji za svého oblíbeného autora, ale už je jich více. Namátkou pak třeba ještě Michael Robotham, jehož Řekni lituji jsem přečetla jedním dechem a nelituji. :) Nebo když jsem četla povinnou četbu, učaroval mi Franz Kafka. :) A pak třeba, jak už jednou v komentářích bylo řečeno, Kateřina Petrusová vážně skvěle píše. :)
    3) Sdíleno na Google+. :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1. chrisgirl05@seznam.cz
    2. Začlo to Georgem Martinem, pokračovalo přes Stephena Kinga až jsem se dopracovala k J.R.R. Tolkienovi a Dianě Gabaldon. Tihle dva jsou mí nejoblíbenější autoři, ale pořád mezi oblíbené patří i první dva zmínění. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj:) krásný článek...moje vášeň ke knížkám začala twilight sagou takže Meyerová:) ale pak jsem začala být starší a v oblibě přibyli Stephen King,J.K Rowling,C.Clare,A.G Howard a další :) děkuji za super soutěž:)

    OdpovědětVymazat
  15. kniznisen@seznam.cz
    Meyerová,Hoover a Higgins

    OdpovědětVymazat
  16. 1. Stephen King, Lion Feuchtwanger, Filip Topol, Theodore Dreiser, Thomas Hardy, Karel Kryl
    2. kivsa@seznam.cz
    3. Sdileno na FB jako Marie Daňková

    OdpovědětVymazat
  17. 1. rencovav@seznam.cz
    2. Jé, těch je. Rowlingová (Harry Potter), Vlastimil Vondruška, Haruki Murakami, Nick Spalding, Stephen Chbosky, Marie Brožová, Stephenie Meyerová, ... V poslední době mám však spíš spoustu oblíbených knih než autorů jako takových. :)

    OdpovědětVymazat
  18. lenus.ka133@gmail.com
    mám veľa obľubených autorov ale medzi tých naj patrí John Green, Suzanne Collins :)

    OdpovědětVymazat
  19. 1, seabook04@gmail.com
    2, No tak tohle je hoodně zkrácený seznam :-D
    Amanda Hockingová,Becca Fitzpatricková,Thomas Brezina,Rainbow Rowell,Jacqueline Wilsonová,Kiera Cass,John Saul,Alice Moon,Barbara Cartland a milion dalších :-D :)
    3, sdílela jsem na svém Google+ (jsem tam jako Sea Book) :)

    OdpovědětVymazat
  20. 1) welovebooks03@gmail.com
    2) John Green, Colen Hoover, Kiera Cass a spousty a spousty dalších autorů :D
    3) sdílela jsem :)

    OdpovědětVymazat
  21. 1) mattonela2000@seznam.cz
    2) Kateřina Petrusová, Rainbow Rowell, Colleen Hoover, Kerstin Gier
    3) sdíleno na mém blogu :) (http://knizky-od-borderky.blogspot.cz/)

    OdpovědětVymazat
  22. 1) funny75@seznam.cz
    2) Joy Fieldingová, Tess Stimson, Lucy Clarke, Jo Nesbo, Michael Robotham a spousta dalších :)
    3) sdíleno na fb stránce k mému blogu Můj knižní ráj... https://www.facebook.com/M%C5%AFj-kni%C5%BEn%C3%AD-r%C3%A1j-1557734931160117/

    OdpovědětVymazat
  23. 1. markettt17@gmail.com
    2. J.K.Rowling, Stephen Chbosky, Suzanne Collins, Jojo Moyes
    3. -

    OdpovědětVymazat
  24. novakovaterka22@seznam.cz
    Mym oblibenym autorem je Katie Price, Nicholas Sparks
    Diky za ucast

    OdpovědětVymazat
  25. 1. kristynaferova@gmail.com
    2.Tomáš Zářecký, J.K. Rowling, Jodi Picoult, Stephen King
    3. Sdíleno na mém blogu: http://dark-ginger-lady.blogspot.cz/ Je to logo tvého blogu, na které se po kliknutí dostanou čtenáři sem na tento článek :)

    OdpovědětVymazat
  26. 1) marie.horavova@seznam.cz
    2) J.K.Rowling, protože díky této úžasné paní jsem objevila svět fantasy a svět knih. Díky ním je ze mě tak velký čtenář a můžu říct, že raději strávím několik dní s knihou něž 2 hodiny s filmem :)
    3) Sdílela jsem na fb pod jménem Marie Mary Hořavová :)
    https://www.facebook.com/marie.mary.horavova/posts/928124473942413

    OdpovědětVymazat
  27. Popravdě nechápu k čemu by byl malým dětem iPhone. Ale také vím, že je chtějí. Já byla nejradši za plyšáky... pořád mám ráda plyšáky :D
    Tento rok jsem si taky o nic neřekla. Nechala jsem to na ostatních a dopadlo to docela dobře... tedy až na nápadnou absenci knih :(

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.