čtvrtek 24. ledna 2013

Kouzelná knihovnička ( 2 ) - 24.1.2013

Tenhle projekt pořádá Abyss

Ano je to tady :) Někdy v lednu minulého roku ( stejně si nezvyknu, že už je 2013 ) jsem slíbila, že vyfotím svojí knihovničku. Před tím jsem se k tomu nedostala, ale konečně jsem si našla nějaký ten čas! Známky už jsou uzavřená takže chvilka oddechu. 



Moje první část knihovny :)) Některé knihy mi přibily a některé zmizeli, protože jsem je buď vyměnila nebo prodala a některé jsou pučené :) 

 
A tohle je druhá část. Tuhle knihovničku mám chvilku, plus mínus dva týdny, ale knížky už tu svoje místo našly :) 


Na téhle poličce mám dvě různé série a jedna už je ukončená. VA je podle mě úplně dokonalá série. Četla jsem ji dvakrát a pochybuji o tom, že si ji zase někdy znovu nepřečtu. Mercy Thompson jsem dostala k Vánocům a jsem už u třetího dílu, který se mi zatím hodně líbí. Tenhle rok má u nás vyjít i sedmý díl, tedy až po vydání v Americe :) 

Taková mix polička. Mám tu pár knih v angličtině ( chybí mi Krátký druhý život Bree Tannerové ). Potom je tu jeden díl ze série Bratrstvo černé dýky, které si snad někdy pořídím celé. Také první díl Anity a Mrazení :)) 


 
Zde mám pouze paperbacky. Většina z knih je od Fragmentu, ale je tu i Tajný kruh od CooBoo nebo ten, kdo stojí v koutě. 

Tady je mix knížek. Nejlepší je zde asi Nebezpečná láska. Moje srdcovka a Mikee... ♥ Ach asi vím o další knížce, která zaslouží to-read. 

Tahle polička patří především hardbackům. Knihy jako Nadpozemská, Drakie nebo Dědička jsou jedny z mých nejoblíbenějších. Těším se až vyjdou i zbylé díly :) 

Knížky z knihovny nebo to, co nemám kam dát. Je to taková všehochuť polička :))

Zase polička pouze s hardbacky. Chybí mi poslední díl Zavrženého, Finále. Jinak tu mám ještě sérii Železný král, Čarodějnici z Hex hall nebo Pád. ( musím se konečně dokopat k Vykoupení! ) 

Fantasy polička. Moje dvě oblíbené série Eragon a Narnie.  Tohle je poslední polička mé skromné sbírky. Dobře né tolik skromné, ale stejně chci víc knížek. Je to návykové si je pořizovat, ale ta radost, když dojdou za to opravdu stojí :)




5 komentářů:

  1. Krásná sbírka..:)) Některé kousky ti vážně závidím ..jinak berů hnedka nahoře Kouzelnou knihovničku má na svědomí Abyss (tvrdé Y) ;) :) Jinak opravdu úžasná sbírka..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super zbierka, všetko tak pekne uložené :) v dobrom závidím :P

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.