úterý 29. ledna 2013

Úryvkové úterý ( 3 )

Toto meme pořádá AliPeli.


N
a prahu učebny biologie mi poklesla čelist. Na tabuli bok po boku viseli panenka Barbie s Kenem. Nějaký dobrák jim spojil ruce a byli oba nazí, až na pár umělohmotných lístků přilepených na patřičných místech. Nápis, vyvedený tlustou růžovou křídou nad jejich hlavami, hlásil:

SEZNAMTE SE S LIDSKOU REPRODUKCÍ (SEXEM).

Vee Skyová řekla: "A to je jeden z důvodů, proč škola zakázala mobily s foťáky. Fotky tohohle ve školním eZinu by byly dostatečným důkazem, že biologické osnovy potřebujou proškrtat. Získali bychom volnou hodinu, a ta se dá trávit mnohem užitečněji... třeba při soukromém doučování s nějakým starším pěkným klukem."
"Vee," já na to, "Proč mám dojem, že ses na tuhle hodinu těšila celý semestr?"
Vee přimhouřila oč a šibalsky se usmál. "Tahle hodina mě nenaučí nic, co už bych dávno nevěděla."
"Myslíš ty věci o neposkvrněnosti?"
"Ne tak nahlas," mrkla. Zazvonilo a my si šli sednout na místa, samozřejmě vedle sebeu společného stolu. 


1 komentář:

  1. ahoj, mozno by sme si mohli navzajom zdielat stranku :) http://ulozknihu.webnode.sk/

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.