pátek 11. ledna 2013

Sladká políbení ( 15 )

Meme pořádá Siky. 

Nebezpečná láska - Kateřina Petrusová 

"Dobře," řekla hlas mu najednou zněl úplně jinak. Stačilo jedno jeho slovo, pronesené svůdným tónem, a byla jsem vzrušená. 
"Ty se podíváš na film a já se půjdu osprchovat."
"Aha?" polkla jsem.
"Svlíknu se ještě dole a pak půjdu po schodech a ta z křesla krásně uvidíš na televizi, ale můj perfektní zadek," plánovat škádlivě.
"Ty si věříš," hlesla jsem, ale nezněla jsem tolik ironicky, jak jsem chtěla. Vyschlo mi v ústech. 
"A nahoře jsi stoupnu do sprchovýho koutu." Zatočil doleva na příjezdovou cestu k chatám a při řazení se jakoby omylem dotkl mé nohy. Nadskočila jsem. 
"Pustím na sebe příjemně teplou vodu a tisíce kapek budu mít všude po těle. Všude, Stránečko. Co ty na to?"
"To budeš asi mokrej."
"A ty?" zeptal se. Dělal, že neví. 
"Nezdržuj se a jeď,"rezignovala jsem a se spokojeně usmál. 
"Takže se půjdeš osprchovat se mnou?" zajímal se.
"Hm," přikývla jsem až moc horlivě. Byla to hodně lákavá nabídka.
"No vidíš a je po kulturním večeru," řekl samolibě. 
.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.