neděle 20. ledna 2013

Before I die

Before I Die  Before I Die   Before I Die Now Is Good Bevor Ich Sterbe  Bevor ich sterbe Je veux vivre Voor ik doodga 
Ještě než umřu  Voglio vivere prima di morire Innan jag dör Bevor Ich Sterbe Преди да умра  Ben Ölmeden Önce  Before I Die Ennen kuin kuolen
Prije nego što odem Antes de Eu Morrer Kol dar gyva Пока я жива

Obálky jsou... opravdu rozmanité :) Je samozřejmě víc verzí, ale nechtěla jsem aby se za sebou opakovalo třeba osm stejných obálek. Sice by byla každá v jiném jazyce, ale stejně. No mě se asi nejvíc líbí ta úplně první. Potom je zajímavá  předposlední, protože bych opravdu tuhle obálku netipla k téhle knize :)) 
Jaká se nejvíce líbí Vám? 




6 komentářů:

  1. Ano, ta první je nádherná. :))
    Ale mně se také líbí v druhé řadě od konce, druhá zprava. Je taková odpočinková. ^.^

    OdpovědětVymazat
  2. Ty obálky jsou opravdu krásné, ale moji favorité jsou - ta úplně první a ta s tím podzimním listím a ta se zasněženým stromem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mne sa páči tá s tým morom v pozadí a ešte tá s tými červenými šatami 8) a takisto aj filmová 8)

    OdpovědětVymazat
  4. První, jednoznačně .).. A potom zajímavá je ta poslední.. akorát kdyby tam byl jen ten list, bylo by to lepší :D Ta naše je příšerná.. ta se mi nelíbí vůbec :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa najviac páči tá kde sú modré listy a nejaké dievča sedí na strome a má červené topánky :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.