úterý 22. ledna 2013

6 komentářů:

  1. Tá druhá vyzerá veľmi strašidelne 8D aj keď má niečo do seba. No pre mňa je skôr tá česká najlepšia 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí první, a poslední dvě nejvíce. Mě ta česká já nevím, mě to pořád připomíná nějakou cenzuru, hodilo by se mi to na knihu o znásilnění nebo tak, moc se mi to nelíbí :) Jinak vzhled je opravdu krásný!

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nejvíc asi líbí ta první, protože je taková tajemná a neurčitá ;) jinak ale musím říct, že mě žádná nijak zvlášť nezaujala...a česká mi připadá ze všech nejhorší:/ pěkný článek... :))

    OdpovědětVymazat
  4. Předposlední obálka u mě vyhrála, i když je velmi podobná originálu, který není až tak úžasný, líbí se mi :)) Ta druhá vypadá dost děsivě :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tá druhá vyzerá strašne :P na mňa príliš strašidelne..asi najviac sa mi páči tá prvá :)

    Pozývam ťa na môj novovytvorený blog o knihách: http://nana-books.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.