neděle 20. ledna 2013

Posuď knihu podle obalu ( 16 )

Meme, které pořádá Siky. 

Název: Vlčí krev
Série: Syn pekel 
Díl: 1
Autorka: Michaela Burdová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013 ( teprve se chystá ) 
Anotace:  
Vydejme se do Velwetie, tajemné země obývané Temnovlky – nesmrtelnými bytostmi, ze kterých jde strach a lidé jsou pro ně pouhou kořistí. Minulost vlkodlaka Nerana, nazývaného Syn pekel, je s Temnovlky pevně svázána. Pouze čarovný nektar Étarlininy slzy by mu mohl pomoci se odpoutat a zvrátit svůj osud. Musí uzavřít spojenectví s elfkou Liadel, kterou ze srdce nenávidí. Podaří se mu odhalit její tajemství? Bude Neranovi odpuštěna dávná zrada? Ve Velwetii mezitím propuká boj temných sil - třinácti démonů. Neran je vtažen do bitvy o moc. Kdo zvítězí, rozhodne o osudu celé země.

Můj názor: 
Ano! Konečně vyjde další série od Míši. Opravdu se ne ní těším,ale jsem zvědavá jak ji ukončí. U konce její předešlé série jsem brečela  a nadávala. Obálka se mi líbí, protože je taková temná a zajímavá. Podle mě vypadá dokonce až hororově :D 

1 komentář:

  1. Mě upřímně vydání téhle knihy a s takovouhle obálkou docela překvapilo.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.