úterý 8. ledna 2013

Rozpolcení ( Temná akademie 3# )


Anotace:
Darkova akademie začíná nový semestr ve starobylém Instanbulu. Cassie je vznešeností města nadšená, nemá ale sílu na to, aby si pobyt pořádně užila. Musí si zvolit mezi privilegovaným světem Vyvolených a svými nejlepšími přáteli. Cassie stojí před osudovým rozhodnutím, které jí může změnit život jednou provždy. Mezitím se městem plíží vrah a podezření může padnout na kohokoliv... Třetí díl napínavé tajemné série.

Třetí díl Temné akademie vyjde u Fragmentu v březnu 2013.

2 komentáře:

  1. Série se mi moc nelíbí, ale další díl si určitě přečtu. Jinak obálka je moc hezká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě že líbila. Přišlo mi to zajímavé a originální.. No možná mi to trochu připomíná Hvězdnou bránu s těmi věcmi v těle, ale jinak je to pěkné :) JJ obálka je pěkná ;)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.