neděle 14. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (24)

Tohle meme má na svědomí Syki. 

Název: Původ
Autorka: Jessica Khouryová
Nakladatelství: Egmont
Datum vydání: Květen 2013
AnotacePia vždy znala svůj osud. Měla počít novou rasu, linii nástupců, kteří porazí smrt. Za tímto účelem se zrodila, byla geneticky upravená k nesmrtelnosti a vychovávaná týmem vědců v tajné skrýši v Amazonském deštném pralese. Nyní ji vědci začínají podrobovat testům, jejichž výsledkem má být dokončení celého nebezpečného projektu.
Co si Pia pamatuje, vždy nejvíc toužila naplnit jejich očekávání. Ale v noci o svých sedmnáctých narozeninách nachází díru ve zdánlivě neproniknutelném plotě, který uzavírá její sterilní domov. Poprvé v životě volná v džungli potkává Eia, chlapce z nedaleké vesnice. Nedokáže odolat a pokračuje v útěcích, aby ho mohla vídat. Zamilují se do sebe a kousek po kousku začínají poznávat pravdu o Piině původu – pravdu se smrtícími následky, která navždy změní jejich životy.

Můj názor: 
O téhle knize jsem se poprvé dozvěděla, když vycházela v originále a nejvíc mě zaujala ta obálka. Zelené stromy(křoviska) a bílá silueta, která drží v ruce fialový květ. Celkem dost jsem chtěla vědět, o čem kniha je. Anotace nezklamala a kniha mě natolik zaujala, že jsem ji prostě musela sehnat. Četla jsem si ukázku a zájem mě trochu přešel, protože angličtina se zdála  náročná a já si na to netroufla. Potom jsem na jednom blogu objevila tuhle obálka. První reakce: WTF? Byla jsem hodně překvapená, že vyjde a šťastná, že si ji budu moct konečně přečíst :D 

2 komentáře:

  1. Rozhodne ma zaujala na prvý pohľad 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka je hodně zajímavá a vypadá to, že skvěle hodí k ději knihy. Jsem na knihu zvědavá.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.