sobota 13. dubna 2013

On My Wishlist (30) speciál

Meme z dílny Book Chick City.

Na nějakém blogu jsem viděla shrnutí tohoto meme a když už jsem na té třicítce, rozhodla jsem se to také zkusit :) 


On My Wishlis 1# 
Tuhle knihu jsem četla :) 

On My Wishlis 2# 
Anitu jsem přečetla :) 


On My Wishlis 3# 
I k téhle knize jsem se dostala, ale byla jsem docela zklamaná :/ 

On My Wishlis 4# 

Nečetla jsem, ale ani nevím jestli chci. 

On My Wishlis 5#
 Gravity (The Taking, #1)
Bohužel jsem zatím nečetla.

On My Wishlis 6# 
Forgotten
Teké jsem ještě nečetla.. 

On My Wishlis 7# 
Ještě ne, ale má vyjít český překlad tak si jí přečtu :)

On My Wishlis 8# 
Finale (Hush, Hush, #4)
Četla jsem a hodně se mi to líbilo!

On My Wishlis 9# 
Mind Games (Mind Games, #1)Rudá jako rubín (Láska nezná čas, #1)
Bohužel jsem ani jednu nečetla.. 

On My Wishlis 10# 
0.4 - Soumrak civilizace
Ne :/ 

On My Wishlis 11# 
Drink, Slay, LoveThe Summoning (Darkest Powers, #1)Bad Taste in Boys
Ani jednu, bohužel..

On My Wishlis 12# 
Gjorkové - Tajemství minulosti (Gjorkové, #1)Dominion (Guardian Angels, #1)
Zatím ne, ale na obě se chystám :)) 

On My Wishlis 13# 
Stray (Shifters, #1)Girl v. Boy
Ani jednu :(

On My Wishlis 14# 
Vanish (Firelight, #2)Preservation (Preservation, #1)
Druhý díl Drakie jsem četla, Preservation ne. 

On My Wishlis 15# (Vánoční speciál) 
Četla jsem všechny :)) 


On My Wishlis 16# 
Alice in Zombieland (The White Rabbit Chronicles, #1)Grace DollStorm (Elemental, #1)
Ani jednu.. 

On My Wishlis 17# 
Who I KissedPlay With Me
Chtěla bych si přečíst Who I kissed, ale ani jednu knihu jsem prozatím nečetla.. 

On My Wishlis 18# 
Nečetla.. 

On My Wishlis 19# 
Noup. 

On My Wishlis 20# 
Ne, ale kniha má vyjít v ČR.


On My Wishlis 21# 
The Boys of Summer (Summer, #1)
Noup :/


On My Wishlis 22# 
Spider's Bite (Elemental Assassin, #1)
Ne, ale kniha by měla vyjít v ČR tak si počkám. 

On My Wishlis 23# 
Oškliví (Oškliví, #1)
Bohužel :/ 

On My Wishlis 24# 
Temping Is Hell (Necessary Evil, #1)
Nečetla.

On My Wishlis 25# 
Kruh (Kruh, #1)
Ne.. 

On My Wishlis 26# 
Mechanický anjel (Pekelné stroje, #1)
Ne, ale chci si pořídit :) 

On My Wishlis 27# 
Frost Burned (Mercedes Thompson, #7)
Ještě ne- čekám na české vydání :) 

On My Wishlis 28# 
Infinity (Chronicles of Nick, #1)
Ne.. 

On My Wishlis 29# 
ttyl (Internet Girls, #1)
Ještě ne.. 

K některým knihám jsem se dostala, k některým ne. Rozhodně to nevzdávám a věřím, že si ještě nějaké z mého to-raed přečtu :)) 




5 komentářů:

  1. Hezká rekapitulace. :-)
    Jen se chci zeptat na tu knihu Spider's bite. Já bych si ji právě taky moc rád přečetl, ale celkem mě štve, že nikdo neuvažuje o jejím překladu. A teď tu píšeš, že bude! Může se zeptat, kdes na to přišla? :D Za ten překlad bych byl jako moc rád. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to bylo v edičáku FP. Teď si mě zaskočil a nejsem si tím jistá, ale podle mě to tam někde je... ještě se na to podívám :D

      Vymazat
  2. No nejak dosť tam je že "ne" 8D Ale veľa je aj anglických, takže to nie je také ľahké, hlavne keď vyjdú aj v Česku, tak človek si radšej počká 8) Ja z wishlistov nemám 14 zo 43. Vždy tam mám 1 knihu. Celkom dobre som na tom, ale aj tak chýbajú také krásne anglické kúsky, čo sa ani neplánujú tu vydať ak dobre viem, takže tam sa k tomu ťažko dostanem.

    OdpovědětVymazat
  3. Čítala som akurát Vykúpenie, Nádhernú temnotu a Dcéru dymu a kostí. Škaredých som nebola schopná dočítať, taý des to bol.
    No a Mechanického anjela a Rudú jako rubín mám doma, ale ešte som sa k nim nedostala.
    Ale viaceré z tých, čo tu máš, si chcem prečítať ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mechanického anděla chci taky, a moc!
    Dcera kostí a dýmu se mě zase líbila hrozně moc:)
    A Rudou si určitě přečti!:)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.