neděle 28. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (25)

Tohle meme má na svědomí Syki. 

Název: Erebos - počítačová hra, která tě sleduje
Původní název: Erebos
Autorka: U. Poznanski
Vydání: 15.května (2.vydání) 
Nakladatelství: Fragment 
Anotace: Na jedné londýnské škole si mezi sebou žáci začnou předávat podivné balíčky, jeden se nakonec dostane i ke zvědavému Nickovi. V balíčku je DVD s počítačovou hrou. Hrou napínavou, a hlavně velmi inteligentní. Proč o ní ale nikdo nesmí mluvit a hráči musí dodržovat přísná pravidla? Na druhou stranu jim hra dokáže splnit i ta nejtajnější přání. Pokud poslouchají nebo se znelíbí poslovi se žlutýma očima, čeká je trest. Jak je ale možné, že hra o každém všechno ví a neuděluje hráčům úkoly jen ve hře, ale i v realitě? Co hra vlastně chce? A jak ji může Nick zastavit?



Můj názor: 
Knihu jsem četla a musím uznat, že se mi hodně líbila. Tahle obálka druhého vydání nevypadá špatně, ale pořád mi na ní nesedí  ten bílí štítek s nápisem "Počítačová hra, která tě sleduje". Obličej a červené oko působí na první pohled trochu hororově.  Jsem zvědavá, jak bude obálka vypadat na živo, protože bych ji ráda srovnala s prvním vydáním, které mě hodně oslnilo. 

3 komentáře:

  1. Kniha sa mi veľmi páčila, ale táto obálka sa mi moc nelúbi. Podnázov je zbytočne dlhý a zase až tak moc tá kniha hororová nie je. Ale obálka je pekná a oceňujem, že to vydávajú znovu, lebo je to skvelá kniha 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Mne sa táto obálka páči viac

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se víc líbí obálka prvního vydání :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.