neděle 7. dubna 2013

Posuď knihu podle obalu (23)

Meme, které pořádá Syki. 

Název: Návrat z temnot

 Autorka: Liz Coyová 
Nakladatelství: Fortuna libri
Počet stran: 304
Datum vydání: Květen
Anotace: Bylo jí třináct, když se ztratila.

Zmizela své rodině, přátelům, světu. Když se zčistajasna objevila, zjistila, že jí chybí velký kus sebe samé.

Šestnáctiletá Angie Chapmanová se po třech letech od svého záhadného zmizení vrací domů. Z toho období si nic nepamatuje, jako by jí někdo vymazal všechny vzpomínky. Musí si poskládat příběh o všech hrůzách, které prožila, aby získala nazpět svůj život.



Můj názor: 
Kniha mě upoutala na první pohled obálkou. Font se mi už tolik nelíbí a trošku podle mě kazí celkový vzhled obálky. Anotace zní opravdu..strašidelně..ztratit paměť a vrátit se po třech letech domů s tím, že si nic nepamatuje, musí být vážně těžké. Hodnocení knihy na GR je celkem vysoké, a tak stoupá i moje zvědavost na český překlad.

1 komentář:

  1. Obálka mi príde ako taký pekný nakreslený obrázok. Pričom viac ako obálka ma zaujala anotácia, vyzerá to fakt super.

    PS: Vždy keď otvorím tvoj blog tak má takú strašnú chuť si pozrieť znova rozprávku Na vlásku. Milujem Eugena :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.