pondělí 1. dubna 2013

Rozhovor s Abriou Mattiny

Abria Mattina
Abria Mattina je držitelem certifikátu u nakladatelství v New Yorku, Summer Publishing Institute a titulu z anglické literatury a psychologie z University of Ottawa.  Když zrovna nepíše, ráda cestuje, čte e-booky a knižní blogy a peče. Žije se svým snoubencem  Danielem. 

1. Řekni nám něco o tvé knize, jaká byla tvoje inspirace? 
Wake je kniha o dvouch teenagerech, Jem a Willa, a jejich rodině. Oba měli blízko rakovině- Jem ji zažil a Willa o lidi s rakovinou pečovala. Wake je o starých jizvách, o nových začátcích a sebepřijetí.

První scéna, která ke mě přišla, byla o tom, jak Willa a Jem prochází okolím a mluví o katastrofách života. Potom jsem jejich příběh rozložila, protože jsem cítila, jak mě něco nutí psát.

2. Jak dlouho jsi knihu psala? 
Začala jsem v dubnu 2009 a skončila v lednu 2010. Úprava a revize knihy trvala asi devět měsíců.

3. Můžeš zveřejnit ukázku? 
Jasně. Můžete si ukázku přečíst zde a zde. 

Wake4. Co děláš ráda, když zrovna nepíšeš? 
Miluji čtení blogů o knihách! Vzhledem k tomu, že pracuji v marketingu, většinu svého dne strávím u photoshopu, což dělám ráda.

5. Je nějaký autor, kniha, která tě inspirovala ve psaní? 
Jsem zavázaná Dianě Gabaldon. Kdysi jsem četla její knihy s poznámkovým blokem a perem v ruce, jen proto, abych mohla ty úžasná slova potom použít ve vlastních projektech.

6. Jaká je tvoje oblíbená knižní romance? 
To je těžké vybrat pouze jednu knihu. Ale z knih, které jsem četla tenhle rok je moje nejoblíbenější kniha Statická pravděpodobnost lásky na první pohled od Jennifer E. Smith.

7.  Děkuji za rozhovor! Chceš něco říct na konec? 
Děkuji za rozhovor! Bylo mi potěšením :)

Abriu můžete kontaktovat na: 
abriamattina@gmail.com

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.