čtvrtek 25. dubna 2013

Přírůstky (25.4.2013)

Včera mi došla jedna knížka a opravdu jsem nečekala, že mi něco přijde i dnes, ale tak neprotestuji. RC od Fragmentu vypadají opravdu dobře. Těším se na všechny!
A já se prostě musím pochlubit. Nejenže mi dnes dorazily RC, ale také jsme vyhráli druhé místo ve volejbalovém turnaji. Ne, nebylo to druhé místo ze dvou :D 

5 komentářů:

  1. Krásne knižky 8) Závidím Prokleté město a Ríša temnoty 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a gratulujem k víťazstvu samozrejme 8)

      Vymazat
    2. Děkujem. Já jsem na Prokleté město hodně zvědavá. Snad se mi bude líbit a to samé platí i pro Říši temnot :))

      Vymazat
  2. Krásné knížky! Prokletí titánů je dobrý :) Závidím ti je všechny! Jakto, že pořád dostáváš tak nádherné věci? Nechceš mi dát recept? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recept? Vybírám si knížky podle mého gusta :D K nějakým se dostanu hned a k nějakým ne :D Recept na to není :/ :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.