sobota 27. dubna 2013

Lenobiin slib

Název: Lenobiin slib
Série: Škola noci
Díl: 2# (druhá novela)
Autorky: P.C. Cast - Kristin Cast
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání: 2013
Počet stran: 132
Anotace:   Druhá novela ze světa Školy noci přibližuje pohnutý osud Zoeyiny oblíbené učitelky, instruktorky jezdectví, která také kdysi dávno byla jen obyčejnou lidskou dívkou… Francie, únor 1788. Lenobia Whitehallová je sice dcerou barona, ale jako nemanželské dítě má doma stěží vyhlídky na lepší život. Proto ji její matka pošle do Nového světa. Lenobia odplouvá smutná, na lodi však nachází rozptýlení – koně a mladého muže, který se o ně stará. Snad by její budoucnost přece jen mohla být naplněna štěstím a láskou – nebýt zla z její minulosti, se kterým se bude muset utkat.


☺☺☺☺☺ 




Děj…
Displaypicture_largeKrátká novela ke škole noci, které vypráví o začátcích Lenobie. Jaká byla, než se objevila na Škole noci, a jak se tam vlastně dostala? Měla těžký život. S matkou žily u barona, který měl svou manželku a dceru, která byla Lenobii podobná. Matka Lenobie bývala hodně krásná a proto si ji baron tolik oblíbil a počal s ní dítě. Cestu mu však zkřížila jiná a on se jich vzdal. Nechal je u sebe alespoň pracovat.

Když jeho dcera Cecílie umřela, Lenobii se naskytla příležitost mít lepší život někde daleko. Cecílie měla odplout do New Orleans a tam se vdát. To, že umřela, však ví jenom zámek, takže by nemělo být těžké se dostat na loď. Lenobii se nechtělo, ale matka ji přemluvila, protože pro ni chtěla to nejlepší. Když se tam dostala, seznámila se s Martine, jenže on si myslel že je Cecílie. Pravda nesmí vyplout na povrch. Láska je láska, a když se člověk zamiluje, je schopen i nemožného.

Můj názor..
Sérii HON mám ráda. Líbí se mi kreativita autorek a jejich styl psaní je napínavý a hlavně čtivý. První novelu k HON jsem měla doma, ale bohužel ji nestačila přečíst. Draka jsem tolik ráda neměla, takže jsem se na něj nijak zvlášť nehrnula. Lenobia mě zaujala hned, jak se objevila a její láska ke koním mě fascinovala. Když se tahle knížka objevila v knihovně, musela jsem si ji půjčit.

Displaypicture_largePřekvapená, zklamaná nebo nadšená? Mám v sobě plno pocitů, protože kniha mě překvapila. Nečekala jsem, že bude tak dobrá a že se mi bude líbit. Ona mě však i zklamala, protože u konce, kdy se to konečně začalo rozjíždět, to moc rychle skončilo a bylo to uspěchané. Nadšená jsem také. Knihu jsem během čtyř hodin přečetla, Martina a Lenobii jsem si oblíbila a jejich láska byla úžasná.

Když moje pocity shrnu, mělo by mi vyjít smysluplné hodnocení, ale kde nic tu nic. Moje pocity jsou hodně smíšené, protože kniha se mi hodně líbila, ale trochu mě zklamala, jenže mě zase v něčem mile překvapila a z něčeho jsem byla nadšená nebo naštvaná. Když opominu pár věcí tak knize dám 4 hvězdičky. Máte rádi sérii HON? Knihu si přečtěte. Nemáte ji rádi nebo ji neznáte? Přečtěte si ji také! Kniha na sérii nijak nenavazuje je to pouhý začátek Lenobiina života a příběh o tom, jak se na Školu noci dostala…


Zdroje:

1 komentář:

  1. Na Lenobiin slib som veľmi zvedavá, pretože mám veľmi rada Školu noci a Drakova prísaha bola super ;)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.