středa 2. července 2014

Konec školního roku...

Ahoj!
Jak jsem slibovala článek plný mých keců... no tak tohle by mělo být nejspíš ono :D Poslední měsíc toho na mě bylo dost a já jsem ráda, že jsem to ve zdraví přežila, protože to bylo náročné. Za celých devět let na zš jsem nikdy nebrečela kvůli všem. Až v pátek, když jsem si šla obejít jako deváťák kolečko, tak jsem to prostě psychicky nezvládla a rozbrečela jsem se :D Konec dobrý, všechno dobré.... ale stejně mi ta parta bude chybět♥

Ano, ano. Bylo toho na mě moc a to je částečně výmluva toho, proč jsem na blogu nebyla tolik aktivní, ale nebojte, vynahradím vám to! Budu se snažit víc číst a tudíž víc psát recenze a články Co týden dal, jelikož jsem zjistila, že jsou to jedny z nejoblíbenějších článků na blogu - to mě velice těší! :D
Stužkovaná je rozloučení se s deváťákama, kteří pak mají prostor na různá vystoupení. Jako béčko jsme šli na řadu až druzí a po áčku už lidi nebavilo, protože to měli moc dlouhé. Tancovali jsme Lazy song a ještě jedno, čemuž jme říkali "fajty" :D Všichni jsme si to maximálně užili a dokonce se nám povedlo rozbrečet třídní učitelku. Jako poděkování jsme jí každý dal jednu červenou růži, takže jich měla 22. Bylo fajn vidět, že i po těch 6.letech s náma jí dokážeme překvapit. No podle mě se nám to dost povedlo a je škoda, že už si to nikdy nezopakujeme :/


Videa, co jsem dělala a pouštěla na stužkovaný! 


V pátek jsem šla po rozdání vysvědčení ještě do muzea, kde byli odměňováni ti, co měli za celých 9 let nejlepší prospěch. Normálně to bývá na radnici, ale jelikož nás tenhle rok bylo víc, bylo to v Podbrdském muzeu. Dostala jsem růži a knihu + se podepsala do kroniky. Bylo to lehce strašidelné, ale bylo to fajn :D A pak s rodiči na oběd :3 

Zakončení školního roku se neobešlo bez rozlučáku, který jme měli na poli a vypadalo to, že jsem byla tak trochu sponzor :D S taťkou jsme tam dovezli dřevo a stoly, plus jsem kupovala většinu jídla, ale povedlo se to a já bych si to klidně hned zopakovala! Sice jsme u konce všechny hledali a jeden spolužák byl opilej a jel na kole.... bylo vtipný pozorovat asi 8 lidí, jak ho chytají a řvou na něj ať z toho kola sleze. 
 
Těch fotek mám z rozlučáku víc, ale ne všechny jsou přijatelné a normální, proto vám sem dám jenom tyhle :D

Prázdniny vypadají celkem slibně a já doufám, že si je užiji maximálně. Sobotu jsem byla na veselce obsluhovat a není divu, že jsem skoro celou neděli prospala, protože skoro 16 hodin na nohou... bylo to moc, ale bavilo mě to a doufám, že až budu mít svatbu tak se neztřískám :D

Z pondělí na úterý a z úterý na středu jsem spala s kamarádkou u nás na zahrádce (Za městem je to malá chaloupka, kde není elektřina, neteče tam voda a prostě je to jenom zahrádka :D ). Po večerech jsme se vztekali nad člověče nezlob se a hodně si to užili. Mně je sice 15 a kamarádce 17, ale ani to nám nezabránilo chovat se jako dvě malé děti :D 

No to je z mých blábolů asi všechno, nechce se mi moc rozepisovat úplně všechno do podrobna, protože by toho bylo moc a já jsem zastánce stručných věcí, takže tak... Užijte si prázdniny a třeba se někde potkáme! Kdyby jste náhodou jeli třeba do Rožmitálu :3 Ale to asi nehrozí :DD 

2 komentáře:

  1. Ahoj, taky jsem zrovna skončila 9.třídu a měli jsme rozlučku, v každým případě ty fotky vypadají vážně skvěle, je vidět že máte dobrou partu :D.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.