čtvrtek 10. července 2014

Books challenge - Čtvrtek (fialová)

Konečně přichází na řádu moje oblíbená brva - fialová. Ale malinko jsem si to pozměnila a k fialovým knihám jsem přidala i růžové, kterých moc nemám, ale pohromadě vypadají kouzelně :3 


Nespoutaná -  Obálka je neskutečné úžasná, ale bohužel jsem knihu ještě nečetla. 

Diamanty nosí smrt - Taková oddychová detektivka, která zaujme svým námětem :) 

Kacíř a čarodějka - Tuhle knížku jsem dostala na konci roku od učitelky, ale žel bohu jsem se k ní ještě nedostala. 

Železná dcera -  Úžasná kniha, úžasný námět, úžasná obálka. Jen škoda, že další díly KK nevydá :/

Cinder - Nejlepší dystopie ever! Miluji autorku a její pohádkové předělávky. 

Cress - Tenhle drobeček mě trochu děsí, ale snad se k němu brzy dostanu!

Stínem políbená - Prostě VA. 

The school for good and evil - Knížku jsem kupovala v Anglii a do teď nevím, o čem vlastně je. 

Nadpozemská - První díl se mi líbil, ale nějak jsem se k dalším nedostala. 

Hněv bohů - Rick Riordan pro trochu mladší publikum :D

Yeah, it really look like me

6 komentářů:

  1. Krásné knihy! Cress zrovna čtu a čte se strašně moc rychle. A zatím je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky. Každopádně by sis určitě měla přečíst sérii Nadpozemská! :)

    OdpovědětVymazat
  3. school for good and evil by mělo být o tom, že je škola pro hodné a zlé(/zlobivé - zní naughty) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Milujem fialovú! Takú svetlú najviac. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Fialová je aj moja obľúbená a tie knižky vyzerajú super :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.