pondělí 7. července 2014

Books challenge n1 - Pondělí (červená)

Fuuuu. Konečně je tu pondělí a začátek nového letního týdne. Je fajn, že je tak pěkně, ale kdyby zapršelo, nebyla bych proti :D Pro pondělí jsem vybrala moji oblíbenou barvu, červenou.  když červených knih nemám tolik, pořád si myslím, že je to slušná sbírka a hodlám ji časem rozšířit :3 

Inkoustové srdce - Sice jsem knihu ještě nečetla, ale kupovala jsem ji myslím za 19Kč... takže neber to :D

Měděný jezdec - Ah♥ Miluju Taťánu a Alexandra a jsem ráda, že doma mám už všechny tři díly, i když jsem četla zatím jen ten první, který byl dech beroucí. 

Bohové Olympu - Rick Riordan. K tomu není víc co dodat, protože autor je naprosto geniální a jeho knihy zbožňuji. 

Rudá pyramida - Zase kniha od Ricka :D Ale tahle série není zas tak dobrá... četla jsem 2 díly ze 3. 

Dědička - První díl z velmi dobré série. Pamatuji si, že jsem dlouho chtěla anglickou verzi a když vyšla česká, byla jsem blahem bez sebe. 

Narnie: Poslední bitva - Chm... popravdě je tohle jediný díl z celé série, který jsem nikdy nedočetla až dokonce. 

Intriky - Taktéž úžasná obálka, ale knihu jsem ještě nečetla. Za to mamka ano a prý se jí strašně líbila :D

Sukuby to rády horké - Obálka děs běs, ale příběh je pěkný a snad si brzy pořídím třetí díl 

Hunger games: Vražedná pomsta - ... ♥ 

VA: Spoutáni magií - Už přesně nevím, co se v jakém dílu stalo, ale VA je moje srdcovka + film jsem neviděla :DD A asi ani nechci :/ 

VA - ♥ 

Deník úplně obyčejného upíra 2 - Teď by mě to už asi nebavilo, ale před dvěma roky se mi to strašně líbilo. 

Dopis z lásky - Nikdy není pozdě na to, aby jsme si uvědomili proč žijeme a jak by jsme si měli života vážit. Aneb trocha filozofie nikdy neuškodí. 

Eldest - Tohohle drobečka jsem četla skoro měsíc :D

Jaký mám vztah k červené barvě? Jak už jsem zmiňovala v několika článcích či recenzích, mám ji hrozně ráda. Můj pokoj sice červený není, ale líbí se mi už tím, jak na první pohled zaujme. Červené obálky knih v knihkupectví mě vždycky lákají a já se ráda koukám, ke kterým knihám patří.
enjoy life ! | via Tumblr

3 komentáře:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.