pátek 18. července 2014

Books challenge n.1 - Pátek (černá)


Černých knih mám v knihovničce spousty, ale nevím, proč je zrovna černá tak oblíbená. Jasný, je neutrální, ale když obálka září nějakou svítivou barvou  působí lépe než potměšilá černá :D


Nebezpečná láska, Nepřítel mého nepřítele, Zakázaná přitažlivost - Katka Petrusová patří mezi moje nejoblíbenější české autory a podle mě i zaslouženě. 

Mise - Kdyby jste hledali knížku s trochu psycho hlavním hrdinou, doporučuji. 

Cizí slovo láska - báječná kniha na léto. 

Crave, Torn - Četla jsem pouze první díl, ale autorku mám ráda hlavně kvůli série Drew+Fabel :)

Červený vrch - Skvělá kniha o zombie. 

Krásná katastrofa - Travis&Abby

Prokleté město - Jednohubka na jedno sychravé odpoledne :) 

Hladová přání - Dílko jedné nadané české autorky. Stojí za přečtení! 

Říše temnot - Díl od dílu je lepší a lepší. Opravdu doporučuji, i když je série trochu delší :D

Les rukou a zubů, Vlny zmítané smrtí - Svět plný zombie, na který si lidé už zvykli. To mi připomíná, že si musím pořdit třetí díl! :D

The short second life of Bree Tanner - Miloučká knížka s heartbreaking koncem :) 

Scarlet, Cress - Pohádky v podobě dystopií (y) Stojí za přečtení! 

Luxus, Intriky - Knížky zatím četla jen mamka, ale i já se na ně chystám. Mají úchvatné obálky. 

Edice thriller - Sice jsou si knihy hodně podobné a zápletka je většinou stejná, čte se to dobře a baví mě to. 

Tajný kruh - Taky super série od L.J.Smith :) 

Složka 64 - Můj první krimi román.... bylo to děsivý, ale bylo to celkem fajn čtení. Třeba si přečtu další knihy v sérii :) 

Hunger games - O dost lepší než film... :) 

Spojení krve - Knížku jsem ještě nečetla a trochu se bojím, protože je od české autorky a anotace zní jako Stmívání, takže zatím se na ní ani nechystám. 
VA: Poslední oběť - Nejlepší knižní zakončení, co může být!

Pokrevní pouta - VA mám raději, ale ani tahle spin-offka není špatná. 

Anita Blake - Mrzí mě, že jsem ještě nečetla třetí díl, ale určitě si ho někdy přečtu! 

Pád - Andělská série, momentálně se podle knižního zpracování natáčí film. Jsem dost zvědavá. 

Hex hall - Série o nemotorné čarodějnici, která se dostala na internátní školu. Opravdu dobrá série, u které jsem se nejednou smála :D

Percy Jackson - Třešnička na konec :D Rick Riordan je génius a jeho knihy mě baví čím díl tím víc. Když porovnám knihy s filmem, knihy jsou lepší, ale filmové zpracování je také moc povedené! :D

4 komentáře:

  1. A to jsem si myslela, kolik doma nemám černých knih... :D

    OdpovědětVymazat
  2. I Am The Weapon a Angelfall mám v to-read listu :/ Jen to někde objevit no :D

    OdpovědětVymazat
  3. Páni! Tolik černých knih. Já mám doma 3 :D
    Hunger games si chci přečíst znovu a doufám, že se mi budou líbit víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krutá hranička z černých knih.. myslím že ani já tolik černých knih nemám..týjo docela závist..:)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.