sobota 19. července 2014

Books challenge n.1 - Sobota (bíla)


Bílá barva... Bílé obálky nemám moc ráda, protože vím, že je jistě ušpiním a na nich to bude vidět nejvíc :D Ne to není pravda, knížky neničím :D Ale stejně mám pořád raději barevné obálky, které vyrazí dech. 


Hlas nože, Temný ráj, Válka hluku - Eh, tohle série jsem zatím nečetla, ale chystám se na to :D
Spálená mrazem - už jsem jí jednou číst začala, ale jelikož si tolik nepamatuji o čem byli předchozí díly, odložila jsem jí na jindy. 

Zlatá lilie - Nevím proč, ale nějak se mi do knihy nechce pouštět. 

Hrdinka říká ANO - ani nevím, kde jsem tu knížku vzala :D

Jak zabít milionáře - oddychovka :D Doufám, že Fragment někdy vydá další díly O.o 

Before I Fall - nečteno :D

the choice - nečteno, mám z Anglie, ale prozatím se na to necítím. 

Žena v černém - Super horor :3 Doporučuji! 






3 komentáře:

  1. Hlas nože, Temný ráj, Válka hluku tak tie by som si aj ja rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
  2. já mám chaos walking tohle vydání http://www.casopisxb1.cz/wp-content/uploads/2012/07/ness_trilogy1.jpg

    OdpovědětVymazat
  3. Do Zlaté lilie se mi taky nechtělo, ale nakonec jsem ráda, že jsem si knihu přečetla. Nic mi to nedalo, ale bylo to super čtení :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.