středa 9. července 2014

Books challenge - středa (zelená)

Máme tu středu, která je v mém případě zelená. Popravdě zelenou nemám tolik ráda a v mé knihovničce není ani moc zelených knih, ale to nevadí :D 


Inkoustová krev -  Nečteno :D 

Boj o trůn - Mám ráda přeslazené konce a ani u téhle série mi to nevadilo. 

Drakie - O proti prvnímu dílu nic moc, ale i tak je to dobrá série. 

Běsnění - Chystám se na čtení, jen nevím kdy :D

Rváč - Chm, nikdo bych neřekla, že manžel autorky 50 odstínů šedi může napsat knihu jako Rváč :D

Návrat z temnoty -  Dost psycho, a proto se mi to líbilo :3 

Jak dokázat lásku - Oddychovka na léto k vodě. 

Karanténa - Škoda, že nevyjde druhý díl v čj :'( Tahle knížka je naprosto suprová!

Bohové Olympu - ♥ K tomu už nemusím snad nic dodávat :D

Čarodějův synovec - Víte jak vznikla Narnie? Ne? Tak si mazejte přečíst tuhle knížku! :D

V podsvětí - Ještě jsem nečetla, ale těším se. 

Letní zahrada - Taktéž jako u předchozí knihy :D 

Me too. :* :)

10 komentářů:

  1. Návrat z temnoty by som si chcela prečítať :).

    OdpovědětVymazat
  2. Moc bych si chtěla přečíst Čarodějův učeň! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, je to Čarodějův synovec ne učeň :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Rváča som čítala nedávno a bol celkom dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám práveže najviac zelených kníh. :)

    OdpovědětVymazat
  6. učně máme doma pekelně dlouho. už od začátku věků :D a přemýšlela jsem, že bych se na to vrhla. ale pak jsem nějak zapomněla, so thanks :D

    a já jsem takhle u howla naštvaná, že další díly nevyšly a nevyjdou v čr :(

    OdpovědětVymazat
  7. Pekná zbierka :) stále sa neviem rozhodnúť, či sa do tej Hockingovej pustím alebo nie.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné knihy! Letní zahradu si chci co nejdřív přečíst a zakončit tak dokonalou sérii :) Boj o trůn jsem četla a konec se mi taky moc líbil :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.