úterý 8. července 2014

Books challenge n.1 - Úterý (modrá)

Tak jsem tu s dalším příspěvkem do mé týdenní výzvy. Dnes je barvou dne modrá, která se v mé knihovničce vyskytuje celkem dost a myslím si, že sbírka modrých knih je velmi obsáhlá. Co se týče mého vztahu k modré barvě, je pro mě neutrální. Dřív jsem si myslela, že je klučičí, ale ono tomu tak ve všech případech není.. No co i já mám modrou ráda :D

Bohové Olympu - Skvělý a jedinečný Rick Riordan mě ještě žádnou knihou nezklamal a Bohové Olympu je jedna z mých nejoblíbenějších sérií a + jsem zvědavá na pátý díl, který má teprve vyjít. 

Osud lidických dětí - Knížku jsem kupovala na školním výletu, ale zatím jsem se k ní ještě nedostala. 

Rozděleni časem - Vyhraná knížka, nečtená. Moc mě to neláká :/ 

Mezi nebem a zemí 3 -  Kdo jste četli recenzi víte, že od prvního dílu to jde podle mě z kopce. 

Nic nekončí, nic neumírá - Trocha filozofie nikdy neuškodí :D

Hunger games - ♥

Sedmička - Knížka od mladé české autorky se mi celkem líbila.

Infinity - Polička s anglickými knihami je pro mě jako truhla pokladů. I když jsem většinu z nich ještě nečetla :D 

VA -  Richelle Mead má čtivý styl, a proto není divu, že její série hnula světem a je dokonce natočen i film. 

Lev, čarodějnice a skříň - Narnie♥ I film i kniha jsou super a já doporučuji oboje :D 

V temnotě - Zajímavá urban-fantasy.. četla jsem zatím první díl :D

Inkoustová smrt - Eeee, nečteno, ale vypadá to dobře! 

Měsíční píseň, Železný polibek, Zkřížené hnáty - Mercy Thomson. Po dočtení prvního dílu jsem měla hlavní hrdinku tak ráda, že nic by mi ten dojem nemohlo pokazit a je tomu tak dodneška. 

Zasvěcená - Nečteno. 

Rozpolcená - Ta obálka je něco♥ U druhého dílu jsem zjistila, že asi nebudu tým Finn, za což jsem ráda! 

Ptačí zpěv -  Jedna z nejlepších dystopií :) 

Železný král - Škoda že Kk vydalo pouze dva díly z této série :/ Ale třeba se ke zbytku někdy dostanu v aj :D

Eragon - Os té doby co jsem četla knihu film nemůžu ani vidět... brrr :D 

Have a good day!!

5 komentářů:

  1. Teda tých je tuším viac ako tých červených :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sbírka. Jinak i u mě je Ptačí zpěv jedna z nejlepších dystopií :).

    OdpovědětVymazat
  3. Ou krásná sbírka.. A děkuji.. díky tobě mě napadla super Knižní výzva.. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Modrá je dobrá! :D Já mám nejvíce asi černých :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.