neděle 6. července 2014

Books challenge n.1 - What? O.o

Hehe. To jste si mysleli, že já hodlám celé léto publikovat pouze zavedené články? Ale no tak! Moje geniální já zase něco vymyslelo a můžete se těšit na tři druhy výzev - dnes vám představím tu první, která bude trvat 7 dní. Od pondělí do neděle. 

Na každý den jsem vybrala jednu barvu a cílem je, že každý den publikuji článek s knihami té barvy a představím vám je + řeknu vztah k dané barvě :D Je to jednoduché a aspoň bude na blogu víc článků, což je další velké plus pro mě :3 

Neděle - oranžová 

Ps: Jestli budete mít chuť se zapojit, budu jen ráda! 

5 komentářů:

  1. Skvělý nápad :) těším se na příspěvky !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad! :) Ja som tiež v poslednej dobe s príspevkami trochu stagnovala a toto mi príde ako super štart :D Takže hej, rada sa zapájam! :) :3
    madbooksworld.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý nápad! :) Možná se taky zapojím, i když nejspíš v trošku upravené podobě, abych to nacpala tak nějak víc dohromady, na psaní článků na každý den nemám čas :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. tos vymyslela?:D a já myslela, že postrádáš kreativitu. teda ne, že bych si to jako myslela :D ježiši, to zní zase divně :D

    OdpovědětVymazat
  5. mám v plánu a ráda se zúčastním, až se tedy dostanu domů.. :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.