pátek 4. května 2012

Sladká políbení ( 1 )


Toto týdenní meme pořádá Siky.
Upozornění: Vybraný úryvek může případně naspoilerovat děj, proto číst jen na vlastní nebezpečí!


"Mrazení od Maggie Stiefvaterové "

"To je jediné , co se nemění . Oči nám zůstávají pořád stejné." Povolil sem sevřené pěsti . "S těmahle očima jsem se narodil . Byl jsem stvořený pro tenhle život." Grace odpověděla jako kdyby v mém hlase neslyšela hořkost.  "Každopádně jsou krásné . Krásné a smutné."  Natáhla ruku a vzala mé prsty do svých.Upřeně se mi dívala do očí . "Myslíš , že bys dokázal vstát ?" Vstal jsem . S pohledem upřeným jen a jen do jejích hnědých očí jsem vylezl z vany a ona mě vyvedla z koupelny zpátky do života.









0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.