pondělí 21. května 2012

Filmová podoba týdne ( 4 )


Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.¨

Název knihy : Letopisy Narnie - Lev , čarodějnice a skříň
Spisovatel : C.S Lewis

Název filmu : Letopisy Narnie - Lev , čarodějnice a s skříň
Režie :  Andrew Adamson

Obsah ( film ) : 
Jednoho zcela obyčejného dne vstoupí čtveřice dětí - Peter, Zuzana, Edmund a Lucka  - přes starou skříň do čarovné země Narnie. Čekají je tu úžasná dobrodružství, při nichž objeví fauny, přátelské bobry, obry i létající koně. O jejich přítomnosti se však dozví Bílá čarodějnice a jejich životy jsou v ohrožení. Je tu však ještě lev Aslan, který jim přispěchá na pomoc!

Můj názor : 
Film jsem viděla a musím říct , že jsem z něj byla opravdu unešená. Byla jsem velká faninka a dívala se na všechny díly , co jsou natočené. Ale nedávno jsem četla celou sérii Narnie a kdybych si nepřečetla první díl tak bych ani nevěděla jak to všechno vzniklo. To , že nejdřív byly prsteny a jezírka jsem absolutně netušila. Pro mě existovaly jen tři vchody a to skříň , nádraží a obraz. Fil opravdu doporučuji , ale je lepší si před tím přečíst knihy :))

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.