úterý 1. května 2012

Mrazení

Název : Mrazení
Autorka : Maggie Stiefvaterová
Nakladatelství : ARGO
Rok vydání : 2010
Počet stran : 339
Česká anotace :  Něžný milostný příběh , střídavě vyprávěný z pohledu Grace a Sama , je prodchnut působivou melancholií a tragikou.Vypráví se v něm o touze být tím , kým chci být a zároveň o nezbytnosti přijmout  to co jsem. Zatímco Grace a Sam se pozvolna sbližují a  snaží se vypořádat s minulostí , přítomností a beznadějnou budoucností , čas a osud pracuje proti nim.

Moje hodnocení : 4/5
Moje hodnocení obálky : 3/5


Můj názor : 
Wrr... byl to první výraz co mě po dočtení knihy napadnul. Kniha byla velmi čtivá a hrozně dojemná. Neočekávejte od ní napětí a něco co vás natolik nakopne , že se od knihy už nehnete. Je to sladká romantická oddechovka pro volný čas.
Hned jsem se zamilovala do Samovo žlutých očích. Je to takoví můj oblíbenec z téhle knihy. Grace mi občas připadala pitomá a namyšlená a taky mě chvilkama štvala.
Knihu jsem četla pět dní a doporučuji ji těm kdo mají rádi slaďáky ;)

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.