úterý 1. května 2012

Nebezpečná láska

Nebezpečná láska
Kateřina Petrusová
Bavettovi #1
Fragment
Goodreads 4.29

Na doporučení posledního zaměstnavatele získá mladá newyorská ošetřovatelka Paige práci v rodině Bavettových. V rodině bohatých podnikatelů pocházejících z Itálie. Má se starat o jejich syna Michaela , mladého muže , který se po autonehodě duševně vrátil do období svého dětství. Paige si k němu postupně nachází cestu a Michael si jí velice oblíbí. Postupem času Paige přichází na to , že se dostala do newyorského podsvětí a její zaměstnavatelé jsou součástí mafie. Co se stane , až jednou Michael probere ? Dostane se Paige ze spárů Battových , když odhalila jejich tajemství ? 

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦

Knihy od českých autorek moc nečtu a nikdy mě to nelákala, ale po dočtení Nebezpečné lásky dám prostor českým autorům. Ze začátku jsem nevěděla, co mám čekat, protože anotace mi toho řekla dost, ale vlastně skoro nic. A tak jsem se bez přemýšlení vrhla do knihy, od které jsem neměla žádná očekávání. 

Jako první věc, která mě zarazila byl Mike, kterého si nešlo neoblíbit, protože byl tak strašně roztomilý! Další kladná věc je děj, který nebyl nudný ani narvaný akcí, ale celá kniha přetékala vtipnými hláškami, kterým jsem se pořádně nahlas smála. Jestli si budete chtít přečíst knihu, u které se budete culit na celé kolo - dejte prostor české autorce Kateřině Petrusové, protože jí se podařilo napsat mistrovské dílo! 

Když byla Paige a Mike sami na chatě  tak jsem nevěděla co se bude dít dál , jestli se Mike promění zase v dospěláka nebo zůstane v té podobě jako doteď. 
Měla jsem pravdu u konce se proměnil. Myslela jsem si , že mě kniha nebude bavit , když je Mike zase Michael , ale mýlila jsem se bavila mě možná ještě o trochu víc než před tím.
Taká jsem si oblíbila Roberta a Jonyho. 

Kniha o mafiánech podaná v trošku humornějším stylu. Slaďárna, která mě nikdy neomrzí a už teď plánuji její re-reading, protože příběh se mi vryl do srdce. 

3 komentáře:

  1. Tuhle knížku jsem četla nedávno a hned si ji zamilovala ;).

    OdpovědětVymazat
  2. Haha :D Já se ke knize dostala naprosto náhodně, vyhrála jsem totiž Nepřítele :D A po dlouhém nucení jsem se vrhla do Lásky. Šíleně jsem se těch knih bála, nemám totiž ráda české autory, děsí mě číst romantické klišé. Ale vážně mě šíleně bavila sociální stránka, kdy byl Mikee malej, nechtělo se mi do dospěláckého Michaela, ale nakonec i tahle část mě bavila :). Mike byl prostě dokonalej a Paige jsem měla ráda ^^
    Nepřítel má propracovanější děj, přesto jsem si nezamilovala Jo tolik, co Paige.

    OdpovědětVymazat
  3. Už strašně dlouho přemýšlím nad tím, jestli si tuhle knížkou mám nebo nemám přečíst. Od Petrusové jsem teď četla S hlavou v oblacích (pejru) a musím přiznat, že jsem se občas musela taky chvilkama nahlas smát. ;)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.