úterý 1. května 2012

Letopisy Narnie - Plavba Jiřího Poutníka


Název : Plavba Jiřího Poutníka
Série : Letopisy Narnie 5.díl
Autor : C.S. Lewis
Nakladatelství : Fragment
Rok vydání :  2006
Počet stran : 264
Česká anotace : Narnie........kde se probouzejí draci....kde hvězdy kráčejí po zemi...kde se může stát cokoli.
Král a několik nečekaných společníků se vydávají na plavbu , která je dovede za hranice všech známých končin. Jak plují stále dál a dál neprobádanými vodami , zjišťují , že jejich výprava přinese více , než očekávali, a že konec světa teprve začíná .



Můj názor...
Knihu jsem hodnotila proti těm předchozím dílům Letopisů Narnie a musím uznat, že mě tolik nebavila. Když se mi chtělo číst tak jsem po ní šáhla, protože jsem měla dobrou náladu, ale vždycky po přečtení dvou kapitol jsem knihu odložila na "potom". Asi si dám zákaz koukat na filmy před tím, než si přečtu knihu, protože potom vím, o co v ní půjde. 

Myslela jsem, že už se k ní nedostanu, ale mýlila jsem se. Asi po týdnu co mi ležela na stole jsem měla tak dobrou náladu, že jsem se do knihy pustila a dočetla ji. Ze začátku to bylo nudné, ale potom se to začalo rozjíždět na plný obrátky a mě od knihy nikdo neodtrhnul. Konečně se tam objevilo víc akce. 

Eustac je nový knižní hrdina, tedy je tam samozdřejmě i Lucinka a Edmund. A proč už tam vlastně neni Petr a Zuzana? Podle Aslana jsou už velci a vše, co se mohli naučit, se již naučili. Mrzelo mě, že tam nebyli, protože jsem měla oba moc ráda, ale i tak jsem ráda, že aspoň dva hrdinové, které znám tam zůstali. 

Eustac byl sice ze začátku protiva a náfuka  ale já jsem si ho stejně oblíbila a občas sem se i zasmála nad jeho hláškama. Knize dávám proto tři hvězdičky a jdu se pustit do šestého dílu , jménem Stříbrná židle ;)


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.