čtvrtek 3. května 2012

Posuď knihu podle obalu (1)

 Název knihy : Pád ( Fallen )
Autorka : Lauren Kateová
Česká anotace : 
Některým andělům je souzen Pád.
Na Danielu Grigorim je něco bolestně povědomého. Ten záhadný, odtažitý chlapec upoutal pozornost Luce Priceové, už když ho viděla poprvé – v první den jejího pobytu v internátní škole pro problémové mladistvé. Ve škole, kde jsou zakázané mobilní telefony, všichni ostatní studenti jsou divní a každý krok sledují bezpečnostní kamery, znamená Daniel pro Luce jediný světlý bod. A přestože on s ní očividně nechce mít nic společného – a dává to jasně najevo –, něco ji k němu přitahuje jako můru plamen svíčky. Luce musí zjistit, co se Daniel tak zoufale snaží utajit... i kdyby ji to mělo zabít. 

Můj názor : Kniha se mi velice líbila a i její další dva díly ve mě vyvolali zvláštní dojem. Líbili se mi a to hodně a bych pravdu řekla. A proč jsem přidala vlastně tuto obálku ?? Tak samozdřejmě  proto , že je dokonalá ! Když mi kniha přišla pořád jsem se koukala na obálku a dotýkala se jí :) Já vim je to divný , ale ta obálka je...... jen jediné slovo jí může vystihnout. A to slovo jeeeeeee Andělská !!! Přímo božská !!! 

Moje hodnocení knihy : 5/5
Moje hodnocení obálky :5/5

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.