neděle 13. května 2012

Posuď knihu podle obalu ( 3 )

Název : Paranormálové - Zlodějka duší
Autorka : Kiersten Whiteová
 Anotace : 
Hrdinka románu Evie má velice zvláštní povolání: pracuje v Mezinárodní agentuře pro zadržování paranormálů. Běžně se vídá s upíry a vlkodlaky, její nejlepší přítelkyně patří mezi mořské panny a nová láska je vodouch - paranormál, který na sebe dokáže brát nejrůznější podoby. Nic na paranormálních tvorech ji nemůže překvapit a zaskočit. Paranormálové jí vlastně připadají normální a agentura jí nahrazuje rodinu, o kterou přišla. Trochu jí vadí, že je ochuzena o běžné radosti svých vrstevníků, ale vede vcelku spokojený život. To se však má brzy změnit. Paranormálové začínají z neznámých důvodů umírat a kolem Evie se začínají dít podivné věci. Potom se na scéně objeví Zlodějka duší a Evie jde o život… 

Můj názor : Obálka se mi prostě líbí. Je taková jednoduchá , ale elegantní a to se mi na ní líbí. Hlavní hrdinku v knize si , ale představuji malinko jinak . Obálka je taky dobře sladěná . Kniha se mi líbí o to víc , že má tvrdé desky , ale nemá přebal.

Moje hodnocení obálky : 5/5

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.