neděle 27. května 2012

Posuď knihu podle obalu ( 5 )

Název : Pod nekonečnou oblohou
Autorka : Veronica Rossi
Série : Nebe 1.díl
Anotace : První díl futuristické postapokalyptické trilogie na pomezí fantasy, romance a dobrodružného příběhu. Hlavní hrdinové, Aria a Perry, pocházejí ze dvou radikálně odlišných společenských vrstev a vlastně by se neměli nikdy setkat, natož navázat vztah. Aria patří mezi obyvatele uzavřeného, vysoce technicky rozvinutého a izolovaného města, Perry zase do nebezpečného přírodního světa. Když Ariu vykáží z města za zločin, který nespáchala, domnívá se, že ji čeká okamžitá smrt – ve volné přírodě nemá šanci přežít. „Divoch“ Perry je pro ni jedinou šancí, jak se zachránit. Zakázaná láska a rozpolcená civilizace vzbuzuje mnoho filozofických, morálních a etických dilemat zrcadlících se v neobyčejném vztahu dvou hlavních hrdinů.
j názor :  Obálka se mi vážně líbí a ke knize pasuje. Nejvíc se mi líbí ta dívčí postava a ty blesky. Celá obálka působí velmi pěkným dojmem a myslím si , že spoustu lidí si tu knížku koupí , protože je ta obálka uchvátí stejně jako mě. Ni knihu se můžeme těšit 19.6.2012 což je skoro za měsíc :)

Moje hodnocení obálky : 5/5

Trailer ke knize...

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že nakonec nechali českou obálku, protože se mi taky moc líbí.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.