středa 20. května 2015

Do you watch them? Whom? BOOKTUBERS!


Kolikrát jsem uvažovala nad tím, že sepíši mé oblíbené Booktubery a podělím se s Vámi o ně - třebaže nejspíš většinu znáte. Přiznám se, že sleduji hlavně americké bloggery. Nemám nic proti těm našim, ale... řekněme, že o nich nemám moc velký přehled. 

padfootandprongs07


Na tuhle zahraniční booktuberku jsem narazila úplnou náhodou, když jsem projížděla nějaké tagy. Její videa mě baví, je sympatická a ví, o čem mluví. Nejde si ji neoblíbit :D 

Nejraději mám video Weird Things Customers Say in My Bookstore, které jsem viděla 2x a pokaždé se u něj strašně směju. Obdivuju lidi, jako je ona, umí pobavit, rozesmát a rozhodně zlepšit náladu! 

Little Book Owl 


Ze začátku jsem Catrionu neměla moc ráda. Mluvila na mě moc rychle a stěží jsem stíhala postřehnout všechno, co řekla. V poslední době však patří k mým nejoblíbenějším booktuberům a sleduji její videa opravdu často! 

jessethereader


Pevně doufám, že Jesseho znáte :D Protože kdo ho nezná... tak to musí rychle napravit.
 Vtipnějšího a lepšího kluka, který točí videa o knížkách, neznám.  
*Je mi jasné, že na to má každý svůj názor* 

Katytastic


Katy mám strašně ráda :D Ani nevím, co bych k ní řekla... její zpívání, změna hlasů a různé grimasy mě rozesmějí. 

--------------------------------------------------------------

Zahraničních booktuberů sleduji opravdu dost, ale tyhle čtyři mám ze všech nejraději. Vždycky mě pobaví a zlepší moji náladu ♥ 

--------------------------------------------------------------

Madeleine Fehrens



Madeleine je sympatická bloggerka, jejíž videa sleduji ráda. Nejenže se pěkně poslouchá, ale dokáže vykouzlit úsměv na tváři. Myslím si, že zrovna ona patří k těm opravdu dobrým českým booktuberům! 

Rodaw



Eeeew, jak bych nemohla zmínit někoho, jako je právě tahle milá, sympatická a strašně hodná dušička? 

Rodaw sleduji už hodně dlouho, ještě si živě pamatuji, jak jsem koukala na její první videa, to  skrývala svou identitu, řekněme-li to tak, také vymyslela a začala točit Týden s knížkou, do kterého se zapojuje čím dál, tím víc bloggerů. Myslím si, že právě ona je vzorem většiny začínajících českých booktuberů. Zaslouží si respekt. 

--------------------------------------------------------------

Obdivuju všechny, kteří pravidelně točí vide. Párkrát jsem se o to pokusila, ale nikdy mi to nevyšlo :D Nové video natočím jednou za uherák a i za to jsem ráda. Poslední video, které jsem točila, je Vánoční knižní TAG. Prostě mě napadlo, že natočím video - BOOM - sepsala jsem si otázky, natočila video a bylo to :D 


--------------------------------------------------------------

Jaké booktubery sledujete Vy?
Znáte někoho z výše uvedených booktuberů? 
Jaké druhy videí máte nejraději? 

1 komentář:

  1. Jesse znám, avšak ostatní zahraniční booktubery ne... No a Rodaw to už je naše booktuberská klasika. :D Tyto dva tedy sleduji opravdu pravidelně a zbožňuji každé jejich video.. Madeleine už jsem párkrát viděla, když ě něco zaujme, ráda se podívám znovu.. :)

    ►Anika Rodriguez

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.