pátek 29. května 2015

RC recenze: Hon - Past

Chceš přežít? Utíkej. Splyň s okolím. Zařaď se do davu. Jinak skončíš na talíři jako hlavní chod.

Past (Hon, #3)
Past
Hon #3
Andrew Fukuda
Fragment
Goodreads 4.06

Gen, Sisy, David a Epap společně se zbylými dívkami z Misie ujíždějí vlakem neznámo kam. Bojují o holý život a snaží se zachránit jeden druhého a současně svoji jedinou naději: lék. Vědí, že šance na uzdravení jejich blízkých a na lepší svět pro všechny existuje. Stačí jen dostat se k cíli a nevběhnout do pasti.

Osud Genovi chystá i další překvapení – znovu se setkává se Září, jeho první láskou a současně tím nejnebezpečnějším protivníkem…


♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ 

Třetí díl série o krvelačných bestiích a lidech, kteří žijí jako stádo dobytka. Kdykoliv někoho odhalí, jde na porážku. Nikdo se o něm už nikdy nedozví. Byla jsem vskutku zvědavá, co si na nás autor přichystal. 

Gen, hlavní hrdina, žil po boku upírů už od narození. Uměl se přizpůsobit. Nikdy na sebe neupozorňoval, a proto se ho nikdo nevšímal. Jenže pak vytáhli jeho jméno. Stal se členem týmu, který "vyhrál" hon na glupany. Jak morbidní. V ústavu potkává skupinku lidí, kteří jsou zavřeni pod kopulí. 

Sisy nezná jiný život než-li zpod kopule. Upíři kolem ní chodí a slintají. Lidé jsou pro ně pochoutkou a udělali by cokoliv, aby si na jednom mohli pochutnat. Gen se se Sisy a jejími společníky seznámí velmi brzo. Chce je ochránit za každou cenu. Jenže na honu byla prozrazena jeho identita a tak mu nezbývá nic jiného něž-li utíkat pryč. Po stopě svého otce. 

Vesnice plná lidí nemusí znamenat výhru. Jelikož všechno je úplně jinak, než se na první pohled mohlo zdát. Z vesnice dodávají do paláce lidi pro upíry. Gen si myslí, že už to nemůže být horší. Jenže když se společně se Sysi, Davidem a Epapem dostanou do paláce, naskytne se jim hrůzostrašný pohled. 

Andrew Fukuda napsal knihu plnou akce, napětí a neznáma. Jsem ráda, že jsem se do téhle série pustila a bez výčitek svědomí musím říct; nelituji toho. Gen je sympatický hlavní hrdina a oblíbila jsem si ho po pár stránkách. Kopala jsem za jeho tým. 

Upíři či soumračníci jsou krvelačné bestie bez slitování. Všechno má svůj počátek a někde to všechno začít muselo. Nestačila jsem se divit, jak se během pár stránek převrátilo všechno na ruby. Byla jsem dost zmatená, ale ohromená zároveň. 

Jste už unaveni od upířích slaďáren? Pak série Hon je to pravé pro Vás! Čtení je jedna dlouhá jízda, ve které narazíte na mnoho problému, překvapení a kolikrát si budete říkat - to jsem nečekala! Jakožto četbu na páteční večer vřele doporučuji! 

Mně se Past velmi líbila, a  i když jsem z konce nebyla odvázaná tolik, jak bych měla být, nic se nemění na mém názoru. Autor vytvořil úžasnou sérii, jež se zařadila do nejlepších upířin, co jsem kdy četla. Za mě 4,5 hvězdičky! 

!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji nakladatelství Fragment. Knihu si můžete zakoupit zde

1 komentář:

  1. Mě tahle série zase tolik nedostala, první díl se mi moc nelíbil, ale ten třetí byl bezpochyby nejlepší a bavil mě :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.