čtvrtek 21. května 2015

RC recenze: Driven - Rychle a smyslně

Rychle a smyslně (Rychle, #1)Rychle a smyslňe 
Driven #1
Kristy Bromberg
Jota
Goodreads 4.36

Rylee Thomasová je se svým životem spokojená…, i když srdce má obehnané vysokou zdí. Jednoho dne ale padne, a to doslova, do náruče Coltonu Donovanovi. Zničehonic ji zaplaví touha. Jenže někoho tak nadutého jako je Colton, amatérský automobilový závodník, podnikatel a profesionální lamač srdcí, snad ještě nepotkala. Ona mu naletět rozhodně nehodlá.

Co když se ale za tím obřím egem ukrývá něco hlubšího? Jako by se pod tou tvrdou slupkou tísnila laskavost. Podlehne nakonec jeho kouzlu, nebo se jí podaří umlčet své vlastní pocity? Rylee ale proti vlastnímu tělu dlouho bojovat nedokáže. Navíc on stejně pokaždé dostane to, co chce… a teď chce ji. Dokáže si ho udržet od těla? Dokáže od ní odejít? Vydají se na cestu společně, anebo každý půjde tou svou?

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ •

Očekávala jsem obyčejnou slaďárnu, u které si odpočinu a pobavím se. Obálka mě sice moc nezaujala, ale na tuhle, podle názvu rychlou a zběsilou, jízdu jsem se opravdu těšila.

Rylee je 26letá ženská, která ví, jak zapůsobit. Pracuje s dětmi, jež byly odsouzeny k péči v dětském domově, snaží se pro ně udělat maximum. Její práce ji naplňuje, vždy když se něco povede, má z toho ohromnou radost. Například, když získala sponzora, jež chce rozjez její projekt. Všechno by bylo blízko k dokonalosti, kdyby sponzorem nebyl právě Colton. 

Ne, nechci ho. Každou jen využije. Jenže mě přitahuje jako nikdo jiný. Rylee se pro mě stala z části otravnou hlavní hrdinou, která netuší, do doopravdy chce. Nebylo to sice překvapující, ale rozhodně mi to při čtení vadilo.

Naše česká obálka mi přijde strašně umělá. Jestli ta blondýnka má bát Rylee... tak to se jim moc nepovedlo. I když mi přijde naše obálka umělá, je rozhodně nejlepší ze všech verzí. Přijde mi, že některé obálky by mě spíš odpuzovaly.

Rychle a smyslně (Rychle, #1) Driven (Driven, #1) Driven. Verführt (The Driven Trilogy, #1) Driven (The Driven Trilogy, #1)

Kristy Brombergobá žije v Jižní Kalifornii. Když si potřebuje na chvíli odpočinout od každodenního chaosu, nejčastěji ji potkáte na běžeckém pásu nebo se čtečkou v ruce, začtenou do nějaké dobré lechtivé knížky.

Romantické dušičky jistě ocení románek z červené knihovničky. Když opominu začátek, kdy byla Ri rozpolcená mezi chci&nechce, skvěle jsem se pobavila. Jo, roztála jsem pokaždé, co Colton řekl o Ri "moje".  Hlavní hrdinové nejsou moc originální a námět taktéž ne. On má temnou minulost, ona bolestivou.

Když to vezmu kolem a kolem, u knížky jsem si odpočinula a zpříjemnila si dlouhé cesty do školy. Docela jsem vyděsila, že knížka má ještě dvě pokračování - ale po tom konci jsem za to ráda. Rychle a smyslně si ode mne odnáší 3,5 hvězdičky.

!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji knihcentrum.cz. Knihu si můžete zakoupit zde

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.