pondělí 18. května 2015

Recenze: Born in Blood Mafia Chronicles - Bound by Hatred

Bound by Hatred (Born in Blood Mafia Chronicles, #3)Bound by Hatred 
Born in Blood Mafia Chronicles #3
Cora Reilly
Goodreads 4.05

Poté, co Gianna sledovala, jak si Aria vzala muže, kterého sotva znala, slíbila si, že nedovolí, aby se jí stalo to stejné.


Matteo - Čepel - Vitiello umístil své oči na Giannu v momentě, kdy ji uviděl na svatbě svého bratra. Rocco Scuderi je více než ochotný mu dát svou dceru, ale Gianna nemá v plánu se vdát pro nijaký jiný důvod, než pro lásku. Pár měsíců před svatbou Gianna uprchne svým bodyguardům a uteče pryč. Má dostatek peněz, aby odletěla do Evropy a začala nový život. Ale být neodhalena, když jí hledá mafie, je výzva, která vezme všechno, hlavně když jde po ní jeden z jejich nejlepších lovců a vrahů: Matteo Vitiello.

Po šesti měsících na útěku Gianna konečně upadne v Mnichově do provizorní rutiny , ale pak ji Matteo a pár vojáků jejího otce najdou s jiným mužem.

I přes její prosby, zabijí jejího přítele a Gianna je donucena si vzít Mattea. Její emoce alternují mezi vinou skrz to, že vtáhla do jejího světa nevinného a nenávistí směrem k Matteovi. Gianna je více než odhodlaná udělat svému manželovi ze života peklo. Ale Matteo je mistr v hrách s myslí a jejich boj o moc se brzy změní do nenávistných nocí plné vášně.

Na příběh o Gianně jsem se těšila až moc. Čekala jsem ostré slovní obraty, nenávist, která přejde v lásku a samozřejmě jsem se hlavně těšila na Mattea. Předchozí díly na mě udělaly velmi dobrý dojem a já jsem si tuhle mafiánskou sérii opravdu dost oblíbila. 

Gianna se má vdát a tím vyvoleným není nikdo jiný než Matteo. Jenže za to si může sama. Odmítla ho tak tvrdě, že to v něm probudilo mužské pudy - chtěl ji za každou cenu získat. Pro něj je to jako lov, snaží se dokázat si, že na ni má. Jenže co když pouze zvědavost a dravost přerostou v něco úplně jiného?

Gianna se setkala s mým pohledem. "Na co koukáš?″ Nechal jsem své oči putovat po celé její délce.
"Na tvé sexy tělo.″
"Tak se pořád dívej, protože to je vše, co budeš moct dělat s mým sexy tělem.″

Všechno by mělo být připravené, jenže Giannu napadne, jak by se konečně mohla vzdálit od své rodiny, od mafie. Uteče za hranice a dlouhou dobu se jí daří skrývat. Změnila své jméno, obarvila si vlasy. Zachrání ji to před mafiánem, jako je právě Matteo?

Knihu jsem nejdříve četla na překladech, ale nejsem trpělivý člověk, tak jsem se do ní pustila v angličtině. Nijak zvlášť těžké to nebylo a dokonce si myslím, že některé věci zněly v originále lépe. Mafiáni se stali mým oblíbeným tématem.

 Posledních 24 hodin byly mé sny rozdrceny a byl vzat nevinný život. Bylo mou povinností bojovat s tímto manželstvím a s tím svrběním, které zaplnilo mé tělo, kdykoliv se mě Matteo dotkl.

Už jsem si myslela, jak to Gianna vydrží do konce a nepodvolí se. Její argumenty mě brali na začátku, to jsem ještě četla s nadšením, jenže čeho je dost, toho je příliš. Mattea mi začínalo být líto, jelikož stálé odmítání ho mrzelo - jen si to nechtěl přiznat.

Bound by Hatered je třetím dílem série Born in Blood Mafia Chronicles  a pro mě byl lehkým zklamáním, předchozí díly nasadily laťku vysoko. Na další příběhy mafiánů se těším, Cora, autorka, umí skvěle psát. Knížce dávám 3 hvězdičky.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.