neděle 20. října 2013

Projekty, blogtour

Dlouhé zimní večery 




Christmas BLOG TOUR


Na tuhle blogtour si velmi dobře pamatuji, dost jsem se s ní piplala a byla to jedna z prvních, které se kdy na blogu objevily! 

The Most Beautiful Christmas 


Tento projekt jsem pořádala se Snow Fairy. 
Překládání rozhovorů, psaní článků... všechno mě bavilo a jsem ráda, že jsem se právě s touhle milou dušičkou dala dohromady! 

Samotářská tour


Zatím jediná blogtour s autory. 

BLOUGTOUR


Tahle Blogtour byla má první. A popravdě to bylo fiasko. Ten překlad... ach bože, stydím se za sebe. Ale bylo mi 13, to je jediná omluva, co mám :D Nejsem geniální dítě! :D 

Zapojila jsem se: 

Projekt pořádaný Awekki.

Projekt má na svědomí Abyss. 

Projekt pořádá Vendea. 

Projekt má na svědomí Verča. 

Tento projekt pořádá VeEee.

Projekt pořádá Roxanne. 

Tento projekt pořádá fantaztika.eu


Reakce:

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.