středa 9. října 2013

Blogspirace (12)

Tohle meme mají na svědomí GrowingUp YA  a saz101. U nás ho pořádá Syki. 
Jeho účelem je pomoci vytvořit nějakou jiskru inspirace pro blogery, čtenáře i spisovatele. Jakýkoliv inspirační citát/obrázek/video. Postovat svou blogspiraci byste měli každý týden, jakýkoliv den si sami vyberete. Zkuste někoho něčím a k něčemu inspirovat, nejspíš tím inspirujete i sami sebe, nebo alespoň někoho potěšíte.



Všichni známe klasiku od Shakespeara, Romeo a Julie. Já mám knihu rozečtenou, ale asi to nebude nic pro mě, zatím. A tenhle trailer na novou verzi filmu mě hrozně zaujal! 

9 komentářů:

  1. Wow, jsem ani nevěděla, že něco takového má být, dík za tip :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle trailer už jsem před nějakou dobou viděla, ale úplně na něj zapomněla, díky za připomenutí! Co na to říkáš? Mně se líbí hlavně obsazení, hraje tam Chuck z Gossip girl. :D

      Vymazat
    2. Já ho viděla také už asi před dvěma týdny, ale nevěděla jsem , kam ho mám na blog dát. Vypadá to hodně dobře. Líbí se mi obsazení a na film jsem vskutku zvědavá. ano hraje :3 ale bude to nejspíš záporňák :D

      Vymazat
  3. Mě se tenhle trailer moc líbí :)) :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten trailer. Jsi skvělá! Je úžasný. Toho Romea už jsem ale v nějakém filmu viděla :D A chuck .. to bude skvělý film. Už se na něj těším. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tento trailer som ešte nevidela, dik za inšpiráciu idem to stiahnuť PS ak ste to videli, aké to je :) ??

    OdpovědětVymazat
  6. Ja to nikde neviem nájsť na stiahnutie :(

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.