úterý 8. října 2013

Knižní chvilky (11)

Po dlouhé době jsem tu zpět s mou oblíbenou rubrikou Knižní chvilky. Od té doby, co jsem začala psát Co týden dal... jsem do téhle rubriky nic nepřidala, ale rozhodla jsem se, že budu pravidelně každý týden přispívat sem nejméně jeden článek :) Hope you will like it! 

Při slohu nám učitelka četla slohové práce žáků minulých devítek. slohová práce byla na téma "Dlažební kostka" já jsem jí poslouchala asi 5 minut, protože mě to vůbec nebavilo a potom si četla :) Btw tuhle sérii miluji!

Tuhle mojí novou záložku mám moc ráda ♥ 


Fotka z naší městské knihovny, ve které jsem byla včera a doučovala kamaráda chemie- né že by mi nějak extra šla, ale mám z ní zatím samé jedničky :3 A zjistila jsem, že tam máme spoustu knih, které se mi šiknou v povinné četbě na střední škole.

Když jsem si pročítala Tartuffe, které bych si moc ráda půjčila domu, ale momentálně mám celkem dost vysokou hromádku nepřečtených knih :/ 

A to jsou jenom knihy, které musím přečíst...Těch, které chci je v knihovničce také dost!

5 komentářů:

  1. Nádherný článek :)) A děkuju za fotku záložky :D

    OdpovědětVymazat
  2. áá, vidím na poslednej fotke Bohov Olympu :D tú knihu strašne chcem :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ta záložka je vážně moc pěkná! Kéž bych měla Měděného jezdce k přečtení... holt budu muset čekat na Ježíška. :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.