sobota 5. října 2013

9 komentářů:

  1. Počátek mám doma. :) By mě zajímalo, kdy se k němu dostanu. :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem na tu knížku zvědavá. Někde jsem četla, že je to taková průměrná knížka, ale stejně doufám, že se k ní dostanu. A má úžasnou obálku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to někde četla.. hodně lidí z ní bylo zklamaných, protože čekali víc, ale stejně si jí chci přečíst! :) A také se mi ta obálka hrozně líbí!

      Vymazat
  3. Vypadá zajímavě :)) Ale asi víc se těším, až vyjde Vitro :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem ji četla a to velmi nedávno a musím říct, že mě knížka fakt sedla. Vždycky mě tohle téma tak trochu zajímalo a knížku ti teda můžu jenom doporučit. Zde je odkaz na mou recenzi - http://mojenejnejknihy.blogspot.cz/2013/09/pocatek-recenze.html :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď si utvrdila můj názor, že si knihu chci opravdu přečíst :D :D

      Vymazat
  5. Počátek si chci taky přečíst :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.