neděle 3. listopadu 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Zimní spánek

Projekt pořádaný mnou.
Zima už se blíží a všichni známe svátky, dny lenošení a nic nedělání..
Přihlašovací článek najdete zde. 


ChristmasÚmorné počasí = úmorná nálada. Mám ráda podzim, ale když je počasí na nic, chce se mi spát a den většinou strávím nic neděláním. Podle počasí se odvíjí i moje nálada. Jsem nepříjemná jak sáňky v létě a nic mě nebaví. Nejraději bych spala nebo celý den koukala na seriály. 

Tohle počasí je ideální na čtení knih. Uvařit si čaj, vzít si něco k zakousnutí, knihu a zavrtat se do postele. To se mi potom nechce vylézat ven a většinou jsem tam do té doby, než knihu dočtu. 

Sníh, zima a venku je teplota pod bodem mrazu. Není to roční období na to, abych byla pořád venku. Takže většinou sedím u počítače, čtu a mám víc času na všechno. V tomhle období se hodně věnuji blogu, takže tu přibývají více recenze, meme a projekty.

Smile Your Beloved With Some Great Christmas Gifts - I2Mag - Breaking Tech News, Mobiles, Gadgets, Social Media And BusinessDárky, dárky, dárky. Začátek listopadu a já už začínám shánět dárky. Každý rok si říkám, že bych měla začít už v září, abych to stihla, ale stejně začínám až v listopadu a nestíhám. S rozdáváním dárků to mám trochu složitější, protože chodím na keramiku a všichni příbuzní něco k Vánocům chtějí.

Vždycky mi řeknou co, ale to do Vánoc zapomenu a potom narychlo vymýšlím, co komu udělám. Zabalování dárků mě stejně baví nejvíc. I když né vždycky to dopadne dobře. Ty keramické patvary se někdy těžko zabalují :)

2 komentáře:

  1. Mňa sa mega páčia slnečné jesenné dni, lebo inak je pravda, že je to počasie také deprimujúce a uspávajúce. A darčeky, oh, ani nespomínaj, vôbec neviem, čo komu kúpim!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Já dárky sháním už v říjnu nebo si to aspoň myslím :D Vždycky koupím asi tak jeden dárek a v listopadu nebo prosinci dokoupím ty zbývající :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.