středa 13. listopadu 2013

Blogerská kancelář

Tento projekt má na svědomí VeEee.

Každý blogger má svoje místečko, kde sepisuje recenze, vymýšlí projekty a dává své kreativitě prostor. To moje není nijak zvláštní, ale trávním tam spousty času. Buď se učím nebo se věnuji blogu a ráda bych vám ho ukázala. Někteří ho už možná znají, protože fotky mé malé "domácí pracovny" už jsem na blogu v různých článcích zveřejňovala.

Na stole se po většinu času válejí knihy, učebnice, sešity a psací potřeby. Ale já vždycky vím, kde co je! Na stěně mám nástěnku a nad ní ještě jednu, na které mám jenom fotky. Na té, co vidíte na fotce je učení, rozvrh hodin, diplom z volejbalového turnaje a různé kravinky. 

Levá část stolu, kde můžete vidět, jakým způsobem se učím. Vždycky si látky přepisuji a potom si to několikrát přečtu. Buď se to do té hlavy dostane nebo ne :) 

Hromádka knih je větší, než obvykle bývá a to musím nějak napravit, protože už teď nestíhám číst. Ta škola je vážně vyčerpávající. 

Tak to byla moje malá blogerská kancelář :) 




2 komentáře:

  1. Jéé, máš pěknou barvu zdí! :) vypadá to u tebe útulně :) takovýhle stůl bych si taky dala líbit, ale nedokážu si na stole uklidit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D My povídej... ono to uklizeně jenom vypadá :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.