neděle 24. listopadu 2013

Co týden dal...

Uf. No takže za prvé se chci omluvit, že jsem tuhle rubriku párkrát zanedbala, ale to už se-doufejme-nestane. Ve škole je to čím dál tím horší. Samé testy, zkoušení, referáty plus musím schromažďovat fotky a videa, abych mohla udělat něco na stužkovanou. No tenhle školní rok bude zajisté ještě hodně zajímavý...

S kamarádkou v novém svetru :3 

Jo Petý se nerada fotí narozdíl ode mě... :D 

KONEČNĚ nám dorazily trička, které miluju! Ze předu nad včelkou je napsáno "Buďme blbí, chytrých je dost". Až mi kamarádka pošle fotky, ukážu vám je i zezadu :) 

Ve čtvrtek jsme na kuchyňkách pekli perníčky. Z toho těsta jsem byla přežraná, ale skvěle jsme si to s holkami užily! 

Z dnešní procházky... byla mi zima, ale už mě nebavilo sedět doma a tak jsem si vyšla ven na čerstvý vzduch. Ano instagram jede :3 

Poslední dobou si tak vážně připadám... 

Pořád miluji Supernaturals a jsem na osmé sérii :)

 
I fell in love with TO ♥ 

A jak vypadal můj týden?

PONDĚLÍ
Eh jo... tohle si myslím skoro pořád. 

ÚTERÝ 
image
Takovejch testů..... 

STŘEDA
image
Uklidni se... už je skoro víkend. 

ČTVRTEK
Asi jsem se z toho zbláznila... 

PÁTEK
image
Je pátek!!! 

SOBOTA
Konečně! Nemusím nic dělat!!! 

NEDĚLE
Uteklo to moc rychle... 

A co vy, jak přežíváte? :) 


14 komentářů:

  1. Můj týden byl hodně podobný, lepšími gify bych to nevyjádřila! Jinak já si taky připadám jako na šestém obrázku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty gify jsou dokonale trefný :D moc mě pobavily :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty animky nemají chybu!! :D :D super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Děláš si legraci? :D Jak přežívám :D? No, na rozdíl od tebe jsem v Supernatural v 7. sérii. Shame on me, ale víš, kolik dílů mi všeho týdně přibývá :D? Jsem v šíleným skluzu :D Do toho trpím spánkovým deficitem a šílím z toho, že nemám moc informací ohledně jednoho zápočtu :D Ale jo, jinak je každý nový týden jako den plný včeliček a kytiček :D Mimochodem si užij stužkovák, je to den, který se poměrně hrotí, ale ve finále je to blbost, kdy se nacpeš dobrým jídlem za hříšnou cenu, donutěj tě tam vypít panáky a šáňo, které se prostě objednalo bez tebe, za který zaplatíš jak kdyby sis koupila půlku knihy (ale kdo by si kupoval jen půlku knihy, že?:D), ale na to, že jsem se ze sš poměrně těšila, to ušlo. Jen ty fotky jsou naprosto http://media.tumblr.com/tumblr_mc66x5zbaZ1qb7ejv.gif

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šáňo? Kéž by, ale vycházím ze základky, takže to bude hlavně o představeních a závěrečné písničce, kterou budeme zpívat.. :D S těma seriálama to mám nastejno... Koukám na tolik seriálu, že to fakt nestíhám :D Ale Supernaturals má přednost :3 A ještě jsem jsem k tomu rozkoukala New girl, takže teď už fakt nebudu dělat nic jiného, než sledovat seriály :D

      Vymazat
    2. Ty mě normálně mystifikuješ :D Měla jsem za to, že řešíš stužkovák na střední :D Na základce jsme žádnej neměli.
      Taky u mě má tak nějak přednost, ty ostatní seriály se snažím zvládnout čtvrtek-neděle :D

      Vymazat
    3. U nás je to taková tradice... se stužkama si potom obejdeme na konci roku trávník, pobrečíme si nad devíti lety, které jsme ve škole strávili... :D
      To já převážně víkendy.. v týdnu jsem ráda, že žiju :D

      Vymazat
    4. no jo no, tak pro tebe začíná víkend až pátkem odpoledne no :D

      Vymazat
  5. The Originals zbožňujem aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  6. No jo víkend... :-) já jsem upřímně jenom ráda, že už to bude za chvíli tady... moc se mi líbí tvůj blog... že se třeba věnuješ knihám, které jsou vyloženě moje srdcovky :-)))

    A především Supernatural... Dean... to jsou krásný gify :-))) a Samík taky :-)

    na knihy se moc těším.. budu si objednávat pravděpodobně tu: http://www.sevt.cz/obchod/on-line-knihkupectvi/ ale asi až pod stromek...

    Doufám, že to učení nějak zvládáš .. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí :) Dean.... ♥ I love his eyes! A děkuji za stránku... koukám, že tam mají dobré ceny!
      Učení :x :x No ještě že už bude víkend :D

      Vymazat
  7. Pondělí je dobrý :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. milujem tieto články doplňujúce obrázkami alebo gifmi...skúsim to asi niekedy aj ja.. :D zujímavý týždeň si mala... :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.