sobota 23. listopadu 2013

I'm obsessed with...11#

Meme z dílny Emily.L

The Originals 

 The Originals je spin-off série k TVD. Já jsem Upíří deníky nějakou dobu sledovala, ale Elena mi brnkala na nervy už od druhé série a tak jsem to vzdala. Když však spin-off seriál The Originals spatřil světlo světa byla jsem z něj hotová. Všech sedm-prozatím vydaných-dílů jsem viděla nejméně dvakrát a nemůžu se dočkat 26.11.2013 kdy vyjde konečně osmí.

4 fakta o tom, jak poznám, že jsem si vytvořila závislost na seriál:
♦ Za jeden den jsem schopná shlédnout celou sérii.
♦ Když je vydaných pár dílů a další vyjde až za týden, jdu si všechny pustit od znova.
♦ Nepřestávám hledat fotky a obrázky s oblíbenými herci.
♦  Na YT koukám na všechny fan videa, co najdu.


Ráda sleduji seriál, ale někdy zabloudím i do soukromí herců a zjišťuji, kde hráli, kolik jim je, kde žijí a všechno, co o nich na internetu můžu najít :)


Samotný námět seriálu se mi hodně líbí. Hayley otěhotní s Klausem a nikdo neví, jak je to možné, protože on je upír. Jenže Klaus je první hybrid, napůl upír, napůl vlkodlak a vlkodlaci můžou mít děti. Nejdříc jsem byla fanynkou Klause, ale to se rychle změnilo a moje srdce si získal Elijah, který doufám skončí s Hayley, ale kdo ví.. 

A pár mých oblíbených videí...












5 komentářů:

  1. Tento týždeň diel nebol? Fajn, viac času na iné seriály :D Mne sa tiež páči, ale ja stále pozerám a mám rada aj VD :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem se na to začít dívat, nakonec ale nestíhám ani deníky, protože se mi do nich moc nechce. Dřív to byl můj oblíbený seriál, nicméně poslední dvě nebo tři série jsou hrozně trapné a nudné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím UD se nedivím... já už je také nesluji, ale dej TO prostor... třeba tě překvapí :P

      Vymazat
  3. The Originals zbožňuju :3 Už aby byl další díl :3 :)

    OdpovědětVymazat
  4. The Originals je opravdu skvělý seriál. U mě teda vede TVD, i když si myslím, že to mělo čtvrtou sérií skončit. Ale zpět k TO. Je to úžasný seriál se skvělou zápletkou. Já seriálů sleduju trochu hodně, takže si to nemám čas pouštět celé znovu. Já mám ráda jak Klause, tak Elijaha. Oba jsou skvělý. A...no prostě mám ráda všechny původní.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.