sobota 9. listopadu 2013

RC recenze: Slide - Nepřítel v mé mysli/ Příběh plný napětí


Nepřítel v mé mysli (Děsivé splynutí, #2)Název: Nepřítel v mé mysli
Série: Slide
Díl: 2#
Autorka: Jill Hathaway
Překladatelka: Michaela Škultéty
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Počet stran: 256
Anotace: Středoškolačka Vee má mimořádnou schopnost - během stavů bezvědomí se ocitá v těle jiných lidí. Svoje nadání se učí postupně ovládat. Najednou se ale probudí za volantem auta, které se řítí do neznáma. Zdá se, že se někdo "naboural" do jejího vědomí a snaží se ji ovládnout. Kdo je tento vetřelec? Proč se pokouší Vee sledovat a kontrolovat její mysl?







Proč jsem si chtěla knihu přečíst?
První díl se mi celkem líbil. Bylo to originální téma, a i když příběh nebyl sám o sobě nic moc, tak jsem se na druhý díl těšila. Doufala jsem, že mě to bude bavit víc a byla jsem zvědavá, jestli se autorka v psaní zlepšila.

Děj...
Vee má schopnost, o kterých ví jenom její kamarád a otec, který jí přes to nevěří. Když se dotkne věci, se kterou je člověk nějak spojený, vpadne do něj. Vidí jeho očima a může si v jeho těle dělat co chce. Konečně se to naučila ovládat, ale zjistila, že když byla v někom jiném, někdo byl v ní. Někdo se do ní převtělil a byl v jejím těle.

Zprvu ji to vyděsilo a nevěděla, co tom může být. Vše ale začalo dávat smysl, když se objevila její teta Lydie. Byla natolik podobná své matce a něco skrývala. Vee jí prokoukla, ale nebyla si tím až tolik jistá. Je ona tou, která se do ní převtěluje? Proč najednou přijela po dvaceti letech a dělá, jako kdyby se nic nestalo?

Vee..
Vee není obyčejná středoškolská studentka. Její "schopnosti" jsou zvláštní a někdy by byla raději, kdyby je neměla. Od prvního dílu se změnila jenom její barva vlasů a za to jsem ráda. Vee je sympatická, milá a až po uši zamilovaná do Rollinse, který získal i mé srdce.

Všechno má svůj důvod...
Od druhé poloviny šlo všechno z kopce, všechno se převrátilo na ruby a dosavadní věci, o kterých si byla Vee jistá se změnily. Tohle je rozhodně velké plus knize, protože mě autorka vážně vyvedla z míry. A já už si připravovala řeč, jak to bylo všechno průhledné už od začátku.....

Obálky... 
Oh.God. Naše obálka je děsná. Nelíbí se mi jak u prvního, tak ani u druhého dílu. Co bych dala za to, aby jsme mohli mít ty pěkné originální. 
Impostor (Slide, #2)Impostor (Slide #2)Nepřítel v mé mysli (Děsivé splynutí, #2)
Votrelec v mojej mysli (Desivé splynutie, #2)


Slovo závěrem... 
Knížka mě mile překvapila a nabídla zajímavý příběh, plný zvratů a napětí. Nemůžu hodnotit jak jinak než kladně. Vee je sympatická hlavní hrdinka, která má i své temné stránky a není jednou z těch uječených a upištěných hrdinek. Za mě 4 hvězdičky. 

Za poskytnutí RC děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde. 


4 komentáře:

  1. zaujímavý nápad s tou schopnosťou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednotka sa aspoň rýchlo čítala, takže keď vravíš, že dvojka bola dobrá... rada by som sa k nej dostala.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna dneska jsem si říkala, že jsem nikde neviděla recenzi na druhý díl a ejhle, narazila jsem na tu tvojí. No jsem zvědavá na tenhle díl, jsem ráda, že se ti líbil. :))

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.