čtvrtek 28. listopadu 2013

2 komentáře:

  1. Wow, dobré video.. Momentálně jsme s epustila do serie Percyho Jacksona a jsme moc ráda, že s eautor stále zlepšuje, protože už teď se mi jeho knihy líbí.. Poselství jednorožců mám přečtené a hodnotím ho opravdu kladně, tak snad budeš mít stejný názor...
    Toto je první video, které jsme od tebe viděla a bavil omě tě pposlouchta. Vše si řekla stručně a logicky a mě to bavilo. jen tak dál :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji. Percy je úžasnej s tím mohu jen souhlasit. Kamarádka Poselství jednorožců četla a nelíbil se jí ten konec... ale mě se to zatím dost líbí.
    Heh, stručně :D Nemám ráda zdlouhavé a nudné proslovy.. No nicméně si mě potěšila a v točení budu rozhodně pokračovat. Díky :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.