neděle 8. března 2015

Knižní challenge (#2)

Tuhle challenge vymyslela jedna začínající bloggerka jménem Barča. 

Je na nic, když blogger nemá čas na psaní článků, ale je ostuda, když zapomene, že je zapojen do challenge, 

Ano to je přesné můj případ :D Pokusím se tuto challenge splnit stůj co stůj, tak snad zase nezapomenu. 

 
Zakázaní hra
Lovec 

Tuhle knihu jsem přečetla nedávno a udělala na mě velké dojem. Jelikož mám moc ráda díla z pera autorky L.J.Smith, byla jsem natěšená, co mi kniha nabídne. I na to, že je kniha z roku1994, je moc povedená a nijak na sobě tehdejší dobu nedává znát. Tentokrát autorka odbočila od upírů a vrhla se střemhlav do démonské tématiky. 

Námět knihy je povedený a líbí se mi, jak autorka promyslela děj. Démon ukrytý v jiné dimenzi. Dům, ve kterém je mnoho pokojů a nočních můr, které jsou až moc skutečné. Hlavní hrdinka Jenny je sympatická a nebojácní. Fandila jsem ji, aby zachránila všechny své přátele. 


Četli jste knihu? 

Pokud ne, zaujala Vás? 

4 komentáře:

  1. Nečetla a ani nebudu, protože mně narozdíl od tebe knihy od L. J. Smithové vůbec nesedí, ale jsem ráda, že se ti knížka líbila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ráda Lovce přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. necetla jse, a zatim jsem se nerozhodla jestli do ni jit, od teto autorky jsem nic necetla i kdyz jeji knihy znam... nejsem si jista, ze je to pro me :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.