sobota 21. března 2015

On My Wishlist (90)

Meme z dílny BOOK Chick City.


Penny má tajemství. Pod přezdívkou Girl Online si začne psát blog o svém každodenním životě – o klucích a kamarádkách, o trablech ve škole i doma, ale také o záchvatech paniky a úzkosti, kterými v poslední době trpí.

Když už je situace na všech frontách na pováženou, rodiče ji odešlou na pár měsíců na střední školu do New Yorku. A tam Penny potká Noaha: úžasného charismatického muzikanta, kterému se prostě nedá odolat. A vůbec poprvé v životě se doopravdy zamiluje. A jak jinak (je přece blogerka!), o své pocity se upřímně podělí se všemi čtenářkami svého anonymního blogu.

Jenomže Noah má taky svoje tajemství. A kvůli němu její anonymita na webu jednoho dne praskne jako mýdlová bublina – a v ohrožení se neocitne jenom ona, ale i její vztahy k nejbližším přátelům.

6 komentářů:

  1. Na knihu se strašně moc těším! A ta obálka je božská :)

    OdpovědětVymazat
  2. Po téhle knížce už taky nějakou dobu pokukuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Girl Online je naprosto boží oddechovka, ovšem doporučuji číst v originále. Já sama ji četla anglicky a myslím,že překladem by ztratila to kouzlo...

    OdpovědětVymazat
  4. Na tuto knihu se těším :) Jsem zvědavá jak se mi bude líbit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Také se přidávám k obecnému nadšení pro vydání této knihy. Jsem zvědavá, jestli bude opravdu tak dobrá, jak ji všude vykreslují. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Táto kniha bola fajn taká tá jednoduchá na čítanie, ale fajn.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.