sobota 22. listopadu 2014

Recenze: Breathe - Sea Breeze (#1)



Můj názor...
Hlavní hrdinka Sadie mi byla ze začátku dost sympatická, ale postupem času jsem si začala uvědomovat, jak je ve skutečnosti naivní. Léto s klukem snů, kterého by jí záviděl leckdo. Sadie věděla, že s koncem léta skončí i její románek, jenže srdci neporučila.

Jax je populární mezi děvčaty a má si z čeho vybírat. Objevem léta se pro něj stala Sadie, do které se zamiloval snad hned, jak ji uviděl. Přišlo mi to tak nereálné jako kdyby si sám od sebe řekl, že skončí s muzikou. Jeho charakter byl neuvěřitelný a u kluka bych takový rozhodně nečekala. Byl až moc dokonalý.


“I know being with me is not easy. But I want you to understand no one has me, or has ever had me, except you.”

I když tohle vypadalo jako příjemné čtení, těch mínusů a kroucení hlavou nad knížkou bylo až moc. Sadie a Jax se do sebe zamilovali velmi rychle a nebylo to moc reálné. Nejdřív jsem si myslela, že by to Sadie mohlo klapnout s Marcusem - strašněj slaďouš, ale jsem ráda za ten konec. 

Breathe bych doporučila převážně romantickým dušičkám, co hledají nějakou lehčí knížku v angličtině, u které by se mohli pobavit, vytrhat si pár vlasů a třeba se zamilovat do další fiktivní postavy. U Abbi je vždycky z čeho vybírat. 


“I don’t want to love you,” I forced out through the thickness in my throat.

“God, I hope you do, because you own me completely,” he whispered.

Když už jsem popsala, co všechno se mi nelíbilo, mohla bych shrnout i věci, které mě mile překvapili. Sadie neměla nikdy lehký život a udivovalo mě, jak dobře to snášela. Jax byl moc dokonalý, ale u srdíčka zahřát dokázal. A celkově byl příběh podán dobře)
Další díly jsou ale mnohem lepší!

Abbi Glines...
Abbi se narodila v Birminghamu, Alabama. Vyrůstala v městečku Sumiton, Alabana, odkud odešla v osmnácti. Daleko se nedostala, protože pronásledovala svou středoškolskou lásku dolů k pobřeží a od té doby tam je. Nyní žije v malebném městečku Fairhope, Alabama se svými třemi dětmi a manželem Keithem (středoškolská láska).

Slovo závěrem...
Sea Breeze toho má ještě mnoho co nabídnout a já se těším na další osudově příběhy hrdinů. Jestli přemýšlíte, že by jste začali až od jinéhoj dílu, nedělejte to. Osudy hrdinů jsou propletené a mnohdy by Vám mohla uniknout daná poitna. Za mě horší 3 hvězdičky! 

1 komentář:

  1. Pěkná a užitečná recenze :) Knížku neznám, ale možná si ji zkusím přečíst, jestli je v ní jen lehčí angličtina :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.