pondělí 10. listopadu 2014

RC recenze: Hon - Kořist (#2)

Hon Kořist • 

Recenze obsahuje spoilery na předchozí díl. Číst na vlastní nebezpečí!

Upíři - krvelačné bestie lačnící po lidské krvi a masu. Když ucítí člověka, klidně i na metry vzdáleného, jsou schopni se vydat  na zabíjející sluneční svit jen proto, aby se najedli. Poslední lidé byli v ústavu, kde se připravovali na hon. Bylo vybráno pár upírů, kteří se honu zúčastní, jenže lidé utekli a teď se musí před upíry zachránit.

Gen a jeho lidští kamarádi utekli. Dostali se k řece a ke člunu, který je má dovést do ráje zaslíbeného, kde se vyskytují pouze lidé. Upíři jsou jim však pořád v patách a ukotvit na břehu je nesmyslný nápad. Jenže, co si počnou? Skupinka lidí na úprku před predátory a ještě k tomu ani přesně neví, kam plují.

Tahle série není světoborná, i když oproti prvnímu dílu byl ten druhý napěchovaný pořádnou akcí a dobrodružstvím. Líbí se mi autorův nápad, který se pořád rozvíjí a pořád mě překvapuji. Kořist je jedna z mála knih, u které jsem nedokázala říct, o co půjde dál. Musela jsem pouze doufat, že to všechno dopadne dobře.

Gen v ústavu nenechal pouze přetvářku, které se rád zbavil, ale trápili ho vzpomínky na Záři, dívku, která byla stejná jako on. Nemohl se pro ní vrátit, bylo už příliš pozdě a jistě by to nepřežil. Výčitky svědomí ho provází všude, ale to není to jediného. Vědec zanechal spousty stop, kterých se musí držet a jedna z nich je Gen. Nesmí se mu nic stát.

 Bylo  už dost knih o upírech, kteří de zamilovali do lidské dívky a skončilo to happy endem. Jsem opravdu ráda že jsem si mohla přečíst knihu jako je Hon a Kořist, protože mi ukázali, že knihy o upírech nemusí být vždy nudné.

Když se skupinka dostane do bezpečí, dlouho jim to nevydrží, Všechno není tak růžové, jak se zdálo. Gen a Sisy začnou mít jako jediný podezření a rozhodnou se tomu přijít na kloub. Jejich pátrání není vůbec marné a věci, které objeví nejsou vůbec pěkné.

Naše verze obálky je kouzelná a mně se strašně líbí. Naše obálka se neliší tolik od té originální, ale líbí se mi víc naše. Ostatní obálky jsou až na pár drobností také pěkné, hlavně se mi líbí ta zelená, která upoutala moji pozornost jako první.
Kořist (Hon, #2) The Prey (The Hunt, #2) The Prey (The Hunt, #2) The Prey (The Hunt, #2)
El Origen (The Hunt, #2) Traqué 2 (Traqué, #2) Το θήραμα (Το κυνήγι, #2) Плячката  (Ловът, #2)

Z recenze jste mohli už pochytit, že se mi Kořist opravdu líbila, a proto zvýším hodnocení o jednu hvězdičku. Ráda bych dala plný počet, ale ještě si počkám na třetí díl, u kterého doufám, že bude třešničkou na dortu a mile mě překvapí. 
!Za poskytnutí knížky na recenzi děkuji nakladatelství Fragment. Knížku si můžete zakoupit zde

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.