sobota 11. října 2014

Recenze: Nadpozemská - Nespoutaná (3#)

NadpozemskáZasvěcená Nespoutaná


Proč jsem si chtěla knihu přečíst... 
Druhý díl končil otevřeně a já lačnila po odpovědích, které by to všechno mohly konečně uzavřít. Třetí díl jsem do rukou vzala hned po dočtené druhého a hltala jsem stránku za stránkou, abych se konečně propracovala k samotnému konci. 

Děj... 
Pro Claru, Angelu a Christiana začíná nový život na Standfordu. Všechno začíná na novo. Claře se pořád zdá jeden a tentýž sen, ve kterém cítí zármutek černokřídlého nebo si to alespoň myslí. Pravdou však je, že cítí svůj vlastní smutek. Někdo z jejích blízkých brzy umře. Ale kdo? Clara se na to snaží přijít a přitom zjišťuje pár nečekaných věcí, co jí změní dosavadní život. 
Tucker... 
O tom, že jsem zamilovaná do Tuckera už víte, ale jelikož v tomhle díle nebyl tak často, neměla jsem možnost se o něm dozvědět něco nového. Moje nejoblíbenější scény, byly, když se Clara snažila teleportovat na jiné místo a většinou to dopadlo tak, že se objevila u Tuckera. 

Angela...
Konečne dostala větší prostor v knize i záhadná bytost jménem Angela. S Clarou se skamarádila velmi rychle a teď spolu střeží nejedno tajemství, o kterém se nesmí devět žádná lidská bytost. Jenže, proč se Anglea z ničeho nic chová odtažitě? Clara se snaží přijít na její tajemství a problém, co jí momentálně tak trápí. 

Clara...
Proboha živého, ať to není Christian. Jo v knížce šlo o dost vážnou věc, ale mě hodně zajímalo, aby se nedala dohromady s Christianem, ke kterému se zaprvé vůbec nehodila - když opominu tu andělskou záležitost.  Její otec se z ničeho nic ukázala a rozhodl se, že Claře pomůže s tréninkem, do kterého se později zapojil i Christian. 

Cynthia Hand...
Cynthia vyrostla v jihovýchodním Idahu. Již od malička miluje čtení a svou první povídku napsala už v šesti letech – hned jak se naučila psát. Její učitelka na druhém stupni jí jednoho dne řekla, že se určitě stane spisovatelkou. A to se také splnilo. Nyní Cynthia dělí svůj čas mezi jižní Kalifornii, kde žije se svým manželem a synem, a jihovýchodní Idaho. Vyučuje tvůrčí psaní na Pepperdine University.                                                                                                                                                                   Obálka...                                                                              U posledního dílu se mi obálka líbí nejvíc. Je to nejspíš tou barvou, která bije do očí a v knihkupectví Vás zaujme.  Ostatní obálky, která mají v jiných zemí nejsou špatné a většina z nich má něco do sebe. 

Nespoutaná (Unearthly, #3) Boundless (Unearthly, #3) Boundless (Unearthly, #3) 
Vejen til Helvede (Unearthly, #3) Himmelsbrand (Unearthly, #3)

Slovo závěrem... 
Hodně lidí psalo "Kéž by byla knížka ukončená o pár stránek dřív." Být tomu doopravdy tak, nejspíš bych si vytrhala vlasy a ukousala všechny nehty na ruce. S konec jsem nadmíru spokojená a nemohla bych si přát jiný konec. 
♥♥♥♥/♥♥♥♥♥

Zdroje:

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.